Για συνδρομητικά συμβόλαια που έχουν ολοκληρωθεί πριν τις 4/2/2022 ισχύουν οι ακόλουθοι Όροι και Προϋποθέσεις.
Όροι & Προϋποθέσεις Συνδρομητικού Συμβολαίου από 19/6/2020 μέχρι 3/2/2022
Για συνδρομητικά συμβόλαια που ολοκληρώνονται από τις 4/2/2022 ισχύουν οι ακόλουθοι Όροι και Προϋποθέσεις.
Όροι & Προϋποθέσεις Συνδρομητικού Συμβολαίου από τις 4/2/2022
Μάθετε περισσότερα για την προσαρμογή των τιμών του πληθωρισμού εδώ.
Όροι και Προϋποθέσεις πλάνων Epic Fiber
1. Τα διαθέσιμα πλάνα και προσφορές υπόκεινται σε γεωγραφική κάλυψη. Για να ελέγξεις τις διαθέσιμες προσφορές στην περιοχή σου, πάτησε εδώ.
Όροι και Προϋποθέσεις πλάνων Internet & Τηλεφωνίας
- Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ. Ο Φ.Π.Α χρεώνεται στο σύνολο της μηνιαίας κατάστασης του λογαριασμού του Πελάτη.
- Οι τιμές είναι ορθές μέχρι την ώρα της δημοσίευσης τους, όμως δύνανται να τροποποιηθούν καθ’ οιονδήποτε χρόνο. Η Epic θα ενημερώνει τους πελάτες της εγκαίρως για οποιεσδήποτε αλλαγές στα Πλάνα και τις τιμές.
- Κλήσεις μέσω της σταθερής τηλεφωνίας προς εθνικούς και διεθνείς προορισμούς και ειδικούς αριθμούς χρεώνονται. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις χρεώσεις καλέστε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 136.
- Όταν υπάρχει εγκατάσταση νέου βρόγχου/υποβρόγχου θα υπάρχει χρέωση. Eπίσης και σε περίπτωση μεταφοράς υφιστάμενου τηλεφωνικού αριθμού θα υπάρχει χρέωση. H Epic έχει το δικαίωμα κατά την απόλυτη κρίση της να αναπροσαρμόσει το πιο πάνω ποσό.
- Οποιοσδήποτε εξοπλισμός εγκατασταθεί στο υποστατικό του πελάτη, παραμένει ιδιοκτησία της epic και σε περίπτωση τερματισμού της υπηρεσίας, ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει τον εξοπλισμό στην Epic. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να πληρώσει επιπλέον τέλη τερματισμού της υπηρεσίας σε περίπτωση που επιθυμεί να τερματίσει την υπηρεσία πριν τη λήξη του Συμβολαίου του.
- Σε περίπτωση βλάβης του Εξοπλισμού, ο οποίος έχει εγκατασταθεί στο υποστατικό του Πελάτη, και η βλάβη δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του Πελάτη, η Epic οφείλει να αντικαταστήσει τον Εξοπλισμό χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνση στον Πελάτη. Σε αντίθετη περίπτωση, ο Πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα αντικατάστασης και κόστους του Εξοπλισμού.
- Για την πλατφόρμα διαχείρισης του εξοπλισμού (modem) της υπηρεσίας Epic at Home, διατίθεται κωδικός πρόσβασης στον Συνδρομητή. Σε περίπτωση επαναφοράς του εξοπλισμού (μέσω της προαναφερθείσας πλατφόρμας) στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, θα υπάρξει διακοπή της υπηρεσίας. Η συγκεκριμένη βλάβη (διακοπή της υπηρεσίας) θα οφείλεται σε υπαιτιότητα του Συνδρομητή, και ο Συνδρομητής θα επιβαρύνεται με τα έξοδα επίσκεψης τεχνικού της Epic για την επαναφορά της συγκεκριμένης υπηρεσίας.
- Θα υπάρχει ελάχιστη χρέωση για κλήσεις, η οποία θα ανέρχεται στα €0.0325 (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α).
- H Epic, προχώρησε στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή Πολιτικής Ορθής Χρήσης για τα προγράμματα, τις υπηρεσίες και τις προσφορές της Εταιρείας, που αφορούν σε απεριόριστη χρήση (ή/και σε όποιες άλλες περιπτώσεις επιβάλλεται), με σκοπό την αποφυγή συμφόρησης του δικτύου της και την προστασία της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών στους συνδρομητές της. Η απεριόριστη χρήση αφορά κυρίως σε κλήσεις φωνής και χρήση του διαδικτύου μέσω του δικτύου της Epic, και προσφέρεται με σκοπό την ιδιωτική, προσωπική χρήση/εκμετάλλευση της σχετικής υπηρεσίας ή/και προσφοράς και σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπει τη χρήση με σκοπό το κέρδος ή τη μεταπώληση της υπηρεσίας καθώς και την αθέμιτη ή υπερβολική χρήση (δηλαδή χρήση εκτός των φυσιολογικών/επιτρεπτών ορίων σύμφωνα με την εκάστοτε περίπτωση). Συγκεκριμένα στις περιπτώσεις που κάποιος συνδρομητής πραγματοποιεί υπερβολική χρήση, ή/και χρήση με σκοπό το κέρδος ή τη μεταπώληση της υπηρεσίας, ή/και ξεπεράσει το όριο φυσιολογικής/επιτρεπτής χρήσης όπως αυτό ορίζεται από την εκάστοτε εμπορική πολιτική του προγράμματος, της υπηρεσίας ή της εν λόγω προσφοράς, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, μετά τη σχετική ενημέρωση του συνδρομητή ότι πλησιάζει το όριο που έχει τεθεί, να προχωρήσει, μετά την υπέρβαση του ορίου, σε επιβολή περαιτέρω χρέωσης ή/και μεταφοράς του συνδρομητή σε άλλο πρόγραμμα, ή/και στη διακοπή ή/και εξαίρεσή του από την υπηρεσία/προσφορά, ή/και από το δίκτυό της, προσωρινά ή επ’ αόριστον, χωρίς άλλη προειδοποίηση. Επιπλέον, η χρήση του απεριόριστου χρόνου ομιλίας ή/και δεδομένων ή/και η χρήση του διαδικτύου δύναται να γίνεται μόνο μέσω απλής τηλεφωνικής συσκευής και απαγορεύεται η χρήση μέσω PBX, η οποιασδήποτε άλλης γραμμής που συνδέεται με υπολογιστή με σκοπό την εκτέλεση μεγάλου αριθμού κλήσεων φωνής ή/και την αποστολή μεγάλου όγκου ή/και δεδομένων. Στην απεριόριστη χρήση δεν συμπεριλαμβάνονται κλήσεις, κλήσεις προς σύντομους κωδικούς Υπηρεσιών. Για τα προγράμματα ομιλίας της εκάστοτε Υπηρεσίας/Προσφοράς η κατανάλωση του απεριόριστου χρόνου ομιλίας ή/και η χρήση του διαδικτύου ισχύει για την εκάστοτε περίοδο τιμολόγησης του Συνδρομητή. Για την περίοδο από την ημερομηνία ενεργοποίησης, των συμβατών με την εν λόγω πολιτική ορθής χρήσης προγραμμάτων συμβολαίου, έως την εκάστοτε ημερομηνία τιμολόγησης, τα αντίστοιχα όρια φυσιολογικής/επιτρεπτής χρήσης ομιλίας ή/και η χρήση του διαδικτύου υπολογίζονται αναλογικά.Η epic διατηρεί το δικαίωμα του τερματισμού της εκάστοτε υπηρεσίας ή/και προσφοράς, της μετατροπής του χρονικού διαστήματος της προσφοράς, ή/και της μετατροπής των σχετικών όρων και της παρούσας πολιτικής, χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση.
- Εάν ο Πελάτης για οποιονδήποτε λόγο επιλέξει να αποσυνδεθεί από το δίκτυο της Epic πριν από τη λήξη της Ελάχιστης Περιόδου, ο Πελάτης οφείλει να πληρώσει το ποσό των €27 ως Διοικητικό Τέλος Τερματισμού καθώς επίσης να εξοφλήσει όλες τις οφειλόμενες χρεώσεις και τέλη που εκκρεμούν μέχρι τη στιγμή αποσύνδεσης της γραμμής του.
Όροι και Προϋποθέσεις πλάνων Τηλεφωνίας & Internet Plus της Epic
- Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ. Ο Φ.Π.Α χρεώνεται στο σύνολο της μηνιαίας κατάστασης του λογαριασμού του Πελάτη.
- Οι τιμές είναι ορθές μέχρι την ώρα της δημοσίευσης τους, όμως δύνανται να τροποποιηθούν καθ’ οιονδήποτε χρόνο. Η Epic θα ενημερώνει τους πελάτες της εγκαίρως για οποιεσδήποτε αλλαγές στα Πλάνα και τις τιμές.
- Κλήσεις μέσω της σταθερής τηλεφωνίας προς εθνικούς και διεθνείς προορισμούς και ειδικούς αριθμούς χρεώνονται. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις χρεώσεις καλέστε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 136.
- Όταν υπάρχει εγκατάσταση νέου βρόγχου/υποβρόγχου θα υπάρχει χρέωση. Eπίσης και σε περίπτωση μεταφοράς υφιστάμενου τηλεφωνικού αριθμού θα υπάρχει χρέωση. H Epic έχει το δικαίωμα κατά την απόλυτη κρίση της να αναπροσαρμόσει το πιο πάνω ποσό.
- Οποιοσδήποτε εξοπλισμός εγκατασταθεί στο υποστατικό του πελάτη, παραμένει ιδιοκτησία της Epic και σε περίπτωση τερματισμού της υπηρεσίας, ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει τον εξοπλισμό στην Epic. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να πληρώσει επιπλέον τέλη τερματισμού της υπηρεσίας σε περίπτωση που επιθυμεί να τερματίσει την υπηρεσία πριν τη λήξη του Συμβολαίου του.
- Σε περίπτωση βλάβης του Εξοπλισμού, ο οποίος έχει εγκατασταθεί στο υποστατικό του Πελάτη, και η βλάβη δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του Πελάτη, η Epic οφείλει να αντικαταστήσει τον Εξοπλισμό χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνση στον Πελάτη. Σε αντίθετη περίπτωση, ο Πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα αντικατάστασης και κόστους του Εξοπλισμού.
- Για την πλατφόρμα διαχείρισης του εξοπλισμού (modem) της υπηρεσίας Epic at Home, διατίθεται κωδικός πρόσβασης στον Συνδρομητή. Σε περίπτωση επαναφοράς του εξοπλισμού (μέσω της προαναφερθείσας πλατφόρμας) στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, θα υπάρξει διακοπή της υπηρεσίας. Η συγκεκριμένη βλάβη (διακοπή της υπηρεσίας) θα οφείλεται σε υπαιτιότητα του Συνδρομητή, και ο Συνδρομητής θα επιβαρύνεται με τα έξοδα επίσκεψης τεχνικού της Epic για την επαναφορά της συγκεκριμένης υπηρεσίας.
- H Epic, προχώρησε στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή Πολιτικής Ορθής Χρήσης για τα προγράμματα, τις υπηρεσίες και τις προσφορές της Εταιρείας, που αφορούν σε απεριόριστη χρήση (ή/και σε όποιες άλλες περιπτώσεις επιβάλλεται), με σκοπό την αποφυγή συμφόρησης του δικτύου της και την προστασία της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών στους συνδρομητές της. Η απεριόριστη χρήση αφορά κυρίως σε κλήσεις φωνής και χρήση του διαδικτύου μέσω του δικτύου της Epic, και προσφέρεται με σκοπό την ιδιωτική, προσωπική χρήση/εκμετάλλευση της σχετικής υπηρεσίας ή/και προσφοράς και σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπει τη χρήση με σκοπό το κέρδος ή τη μεταπώληση της υπηρεσίας καθώς και την αθέμιτη ή υπερβολική χρήση (δηλαδή χρήση εκτός των φυσιολογικών/επιτρεπτών ορίων σύμφωνα με την εκάστοτε περίπτωση). Συγκεκριμένα στις περιπτώσεις που κάποιος συνδρομητής πραγματοποιεί υπερβολική χρήση, ή/και χρήση με σκοπό το κέρδος ή τη μεταπώληση της υπηρεσίας, ή/και ξεπεράσει το όριο φυσιολογικής/επιτρεπτής χρήσης όπως αυτό ορίζεται από την εκάστοτε εμπορική πολιτική του προγράμματος, της υπηρεσίας ή της εν λόγω προσφοράς, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, μετά τη σχετική ενημέρωση του συνδρομητή ότι πλησιάζει το όριο που έχει τεθεί, να προχωρήσει, μετά την υπέρβαση του ορίου, σε επιβολή περαιτέρω χρέωσης ή/και μεταφοράς του συνδρομητή σε άλλο πρόγραμμα, ή/και στη διακοπή ή/και εξαίρεσή του από την υπηρεσία/προσφορά, ή/και από το δίκτυό της, προσωρινά ή επ’ αόριστον, χωρίς άλλη προειδοποίηση. Επιπλέον, η χρήση του απεριόριστου χρόνου ομιλίας ή/και δεδομένων ή/και η χρήση του διαδικτύου δύναται να γίνεται μόνο μέσω απλής τηλεφωνικής συσκευής και απαγορεύεται η χρήση μέσω PBX, η οποιασδήποτε άλλης γραμμής που συνδέεται με υπολογιστή με σκοπό την εκτέλεση μεγάλου αριθμού κλήσεων φωνής ή/και την αποστολή μεγάλου όγκου ή/και δεδομένων. Στην απεριόριστη χρήση δεν συμπεριλαμβάνονται κλήσεις, κλήσεις προς σύντομους κωδικούς Υπηρεσιών. Για τα προγράμματα ομιλίας της εκάστοτε Υπηρεσίας/Προσφοράς η κατανάλωση του απεριόριστου χρόνου ομιλίας ή/και η χρήση του διαδικτύου ισχύει για την εκάστοτε περίοδο τιμολόγησης του Συνδρομητή. Για την περίοδο από την ημερομηνία ενεργοποίησης, των συμβατών με την εν λόγω πολιτική ορθής χρήσης προγραμμάτων συμβολαίου, έως την εκάστοτε ημερομηνία τιμολόγησης, τα αντίστοιχα όρια φυσιολογικής/επιτρεπτής χρήσης ομιλίας ή/και η χρήση του διαδικτύου υπολογίζονται αναλογικά.
- Οι χρεώσεις για διεθνείς κλήσεις και κλήσεις προς κινητά τηλέφωνα εκτός του δικτύου, βρίσκονται αναρτημένες στην ιστοσελίδα της epic αναλυτικά.
- Στις περιπτώσεις παροχής Υπηρεσίας που συμπεριλαμβάνει δωρεάν χρόνο ομιλίας προς σταθερούς προκαθορισμένους διεθνείς προορισμούς ισχύουν συμπληρωματικά τα πιο κάτω:
- Ο συνολικός δωρεάν χρόνος ομιλίας που εμπεριέχεται στο μηνιαίο πάγιο για κλήσεις από σταθερά Epic προς σταθερά των προεπιλεγμένων χωρών ανέρχεται σε 300 (τριακόσια) λεπτά.
- Ο συνολικός χρόνος των 300 λεπτών ανανεώνεται αυτόματα κάθε μήνα. Δεν υφίσταται επιλογή ενεργοποίησης / απενεργοποίησης της υπηρεσίας.
- Ελάχιστη διάρκεια κλήσης καθορίζεται το 1 λεπτό σε κλήσεις εξωτερικού και βήμα χρέωσης είναι το ένα (1) λεπτό.
- Τυχόν υπόλοιπος χρόνος ομιλίας του τρέχοντος μήνα, αναφορικά με τον δωρεάν χρόνο ομιλίας προς σταθερά του εξωτερικού δεν μεταφέρονται στον επόμενο μήνα.
- Μετά την χρήση του δωρεάν χρόνου ομιλίας, ήτοι και των 300 λεπτών, η χρέωση θα συνεχίζεται με βάση τον ισχύοντα τιμοκατάλογο της Epic για διεθνείς κλήσεις (από σταθερό σε σταθερό).
- Η Epic διατηρεί το δικαίωμα του τερματισμού της εκάστοτε υπηρεσίας ή/και προσφοράς, της μετατροπής του χρονικού διαστήματος της προσφοράς, ή/και της μετατροπής των σχετικών όρων και της παρούσας πολιτικής.
- Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις ισχύουν συμπληρωματικά των Γενικών και Ειδικών Όρων και Προϋποθέσεων του Συνδρομητικού Συμβολαίου που υπογράφει κάθε Συνδρομητής.
Όροι και Προϋποθέσεις TriplePlay
- Όλες οι τιμές συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α.
- Η προσφορά είναι διαθέσιμη για νέους και υφιστάμενους συνδρομητές Epic σταθερής τηλεφωνίας και για νέους και υφιστάμενους συνδρομητές σε πλάνα συμβολαίου Κινητής Τηλεφωνίας της Epic (μόνο πλάνα για φωνή).
- Οι συνδρομητές θα επωφελούνται με έκπτωση στο μηνιαίο πάγιο του πλάνου Internet & Τηλεφωνίας για όσο χρονικό διάστημα επιθυμούν τη συνέχιση ισχύος της παρούσας προσφοράς.
- Η προσφορά ισχύει μόνο με την υπογραφή νέου 24μηνου συμβολαίου Internet & Τηλεφωνίας και 24μηνου συμβολαίου Κινητής Τηλεφωνίας της Epic. Για υφιστάμενους Συνδρομητές Κινητής Τηλεφωνίας, η προσφορά ισχύει με την εγγραφή τους στο σύστημα και θα συνεχίσει να ισχύει, εφόσον μετά τη λήξη του Epic συμβολαίου τους, προχωρούν με ανανέωσή του για τους επόμενους 24 μήνες. Οι υφιστάμενοι συνδρομητές Internet & Τηλεφωνίας θα πρέπει να τροποποιήσουν τις υφιστάμενες υπηρεσίες που τους παρέχονται χωρίς οποιαδήποτε χρέωση και να υπογράψουν το Έντυπο Τροποποίησης Υπηρεσιών για τη μεταφορά τους σε ένα από τα πλάνα Internet & Τηλεφωνίας. Προϋπόθεση για τη συνέχιση ισχύος της παρούσας προσφοράς είναι η ανανέωση των συμβολαίων Epic at Home και epic συμβολαίου Κινητής κατά τη λήξη τους.
- Η έκπτωση σε συσκευή ή/και η απόκτηση δωρεάν συσκευής αφορά μόνο νέους συνδρομητές Κινητής Τηλεφωνίας της Epic με 24μηνο συμβόλαιο, καθώς και υφιστάμενους συνδρομητές Κινητής Τηλεφωνίας με ανανέωση 24μηνου συμβολαίου.
- Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις ισχύουν συμπληρωματικά με τους όρους και προϋποθέσεις των πλάνων Internet & Τηλεφωνίας και των συνδρομητικών συμβολαίων κινητής τηλεφωνίας της Epic.
Συμπληρωματικοί όροι και προϋποθέσεις απο 5/5/2017
Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις ισχύουν από τις 05.05.2017 συμπληρωματικά των ορών και προϋποθέσεων για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών των Epic at Home πλάνων σταθερής τηλεφωνίας και internet («η Συμφωνία»).
- Η Epic θα καταβάλει όλες τις δυνατές προσπάθειες για να παρέχει τα Epic at Home πλάνα σταθερής τηλεφωνίας και internet («η Υπηρεσία ή οι Υπηρεσίες») σύμφωνα με το Περί Καθορισμού της Ποιότητας Παροχής των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών Διάταγμα του 2005 και το Περί Πρόσβασης στο Ανοικτό Διαδίκτυο Διάταγμα του 2017 ως τροποποιούνται ή αντικαθίστανται από καιρού εις καιρόν από τον Επίτροπο Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων («ο Επίτροπος»). Όμως, λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, είναι αδύνατο να παρέχει τις Υπηρεσίες της απρόσκοπτα και η ποιότητα και η κάλυψη των Υπηρεσιών εξαρτάται εν μέρει από τον τερματικό εξοπλισμό του Συνδρομητή, εν μέρει από το δίκτυο της Epic και εν μέρει από άλλους παροχείς και άλλα δίκτυα ηλεκτρονικών επικοινωνιών τα οποία συνδέει με ή με τα οποία συνδέεται το δίκτυο της Epic.
- Η κάλυψη και οι Υπηρεσίες δύνανται να επηρεαστούν δυσμενώς από παρεμβολές, ατμοσφαιρικές καταστάσεις, γεωγραφικούς παράγοντες, δικτυακή συμφόρηση, συντήρηση, διακοπές από άλλα δίκτυα ή χώρους παροχέων, ή άλλες λειτουργικές ή τεχνικές δυσκολίες, που σημαίνει ότι ο Συνδρομητής πιθανό να μη λαμβάνει μερικές ή όλες τις Υπηρεσίες σε μερικές περιοχές ή κατά μερικά χρονικά διαστήματα. Άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο καθώς και τις ταχύτητες που λαμβάνει ο Συνδρομητής:
- Κακή ή ελλαττωματική εσωτερική καλωδίωση του υποστατικού του Συνδρομητή.
- Η σύνδεση του αποδιαμορφωτή (modem) σε σημείο άλλο από το πρώτο σημείο του υποστατικού.
- Η ασύρματη διασύνδεση του τερματικού εξοπλισμού του Συνδρομητή με τον αποδιαμορφωτή/ modem / router (χρήση wifi) και όχι διασύνδεση με καλώδιο Ethernet.
- Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του τερματικού εξοπλισμού καθώς και η κατάσταση του εξοπλισμού του κατά τη χρήση των Υπηρεσιών.
- Λειτουργία άλλων προγραμμάτων στον τερματικό εξοπλισμό του Συνδρομητή.
- Λειτουργία άλλων συσκευών στον χώρο του Συνδρομητή που επηρεάζουν την ποιότητα των Υπηρεσιών.
- Χρήση της σύνδεσης του Συνδρομητή και από άλλους χρήστες στον ίδιο χώρο ή/και από άλλους χρήστες χωρίς την έγκριση του Συνδρομητή.
- Μόλυνση του τερματικού εξοπλισμού του Συνδρομητή από ιούς, spyware.
- Παρεμβολή άλλου εξοπλισμού που να προκαλεί καθυστερήσεις στον τερματικό εξοπλισμό του Συνδρομητή.
- Έλεγχος ταχύτητας πάνω από ένα VPN όπου θα δοθεί τυπικά χαμηλότερη ταχύτητα λόγω της ασφάλειας και της κρυπτογράφησης.
- Το είδος της εφαρμογής που ο Συνδρομητής χρησιμοποιεί με τις Υπηρεσίες.
- Επίπεδο συμφόρησης του δικτύου την ώρα που ο Συνδρομητής ελέγχει την ταχύτητα. Οι ταχύτητες πρόσβασης μπορεί να μεταβάλλονται μέσα στην ημέρα ανάλογα με το πόσο απασχολημένο είναι το διαδίκτυο συνολικά και ο κόμβος στον οποίο βρίσκεται η ιστοσελίδα την οποία ο Συνδρομητής θέλει να επισκεφθεί.
- Οι Υπηρεσίες προσφέρονται σύμφωνα με τις παρακάτω ταχύτητες εκτός και αν εφαρμόζονται οι εξαιρέσεις που αναφέρονται στις παραγράφους 2 και 4:
- Μέγιστη Ταχύτητα= ορίζεται ως η μέγιστη ταχύτητα που είναι δυνατό να επιτύχει ο Συνδρομητής κατά την παροχή των Υπηρεσιών και είναι το 100% της διαφημιζόμενης ταχύτητας. H ταχύτητα αυτή είναι δυνατόν να επιτευχθεί κατά τις ώρες 00:00 με 8:59.
- Συνήθης ταχύτητα= ορίζεται ως η συνήθης ταχύτητα που είναι δυνατό να επιτύχει ο Συνδρομητής καθόλη τη διάρκεια του 24ώρου και είναι το 90% της διαφημιζόμενης ταχύτητας.
- Ελάχιστη ταχύτητα= ορίζεται ως το 80% της διαφημιζόμενης ταχύτητας και είναι η ελάχιστη ταχύτητα την οποία θα λαμβάνει ο Συνδρομητής και ιδιαίτερα κατά την διάρκεια των ωρών αιχμής 18:00 με 23:59.
- Η Epic δεν έχει καμία ευθύνη για οποιανδήποτε καθυστέρηση ή βλάβη των Υπηρεσιών, για οποιανδήποτε απώλεια ή ζημιά από τέτοια καθυστέρηση ή βλάβη ή για διακοπή οποιασδήποτε Υπηρεσίας ή διαταραχή της ποιότητάς της στο βαθμό που αυτή προκλήθηκε, όλη ή εν μέρει, από γεγονός πέραν του λογικού ελέγχου της Epic. Η ευθύνη της Epic περιορίζεται στην καταβολή κάθε δυνατής προσπάθειας δια άρση της βλάβης ή ζημιάς.
- Η παροχή της Υπηρεσίας είναι δυνατή μόνο στις περιπτώσεις όπου υπάρχουν κατάλληλοι πόροι δικτύου της Epic. Η Epic δεν είναι υποχρεωμένη να παρέχει την Υπηρεσία σε περιπτώσεις που δεν είναι σε θέση να διασφαλίσει το επίπεδο ποιότητας που απαιτείται για την παροχή της Υπηρεσίας ή στην περίπτωση που η διασφάλιση του απαιτούμενου επιπέδου ποιότητας για την παροχή της Υπηρεσίας δεν είναι τεχνικά εφικτή.
- Σε περίπτωση αποδεδειγμένης και επανειλημμένης αδυναμίας της epic να προσφέρει τις Υπηρεσίες σύμφωνα με τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, τότε ο Συνδρομητής θα δικαιούται τις θεραπείες που προνοούνται στη Συμφωνία καθώς και στη νομοθεσία.
- Σε περίπτωση που αντιμετωπισθεί οποιοδήποτε ζήτημα ο Συνδρομητής μπορεί να αποταθεί στο κέντρο εξυπηρέτησης της epic 136, σε οποιοδήποτε κατάστημα ή ηλεκτρονικά στο contactus@epic.com.cy. Εάν το παράπονο αφορά ταχύτητες και ποιότητα των Υπηρεσιών, ο Συνδρομητής θα χρειαστεί να προβεί σε σχετικές μετρήσεις προτού το παράπονο υποβληθεί για έλεγχο. Οι μετρήσεις θα πρέπει να γίνονται με τη χρήση του εργαλείου cyNettest το οποίο αναπτύχθηκε από το Γραφείο Επιτρόπου Ρυθμίσεων Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών για αυτό το σκοπό. Μετρήσεις από οποιοδήποτε άλλο εργαλείο δεν θα γίνονται αποδεκτές. Απαιτείται η απευθείας σύνδεση του τερματικού εξοπλισμού με καλώδιο και η αποσύνδεση των επιπλέον συσκευών από το ασύρματο δίκτυο.
- Οι μετρήσεις θα πρέπει να διεξαχθούν για περίοδο τριών συνεχόμενων ημερολογιακών ημερών και σε διάφορες ώρες της μέρας. Για να θεωρηθεί ένα παράπονο έγκυρο, ο Συνδρομητής θα πρέπει να λαμβάνει ταχύτητες μικρότερες των ταχυτήτων που αναγράφονται στην παράγραφο 3 εκτός αν εφαρμόζονται οι εξαιρέσεις των παραγράφων 4 και 2 ή/και οι μετρήσεις έχουν επηρεαστεί από παράγοντες τις παραγράφου 2 πιο πάνω. Ο Συνδρομητής θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα να παρέχει τις πιο πάνω μετρήσεις στην epic κατά την αναφορά του παραπόνου. Η epic διατηρεί το δικαίωμα να διεξάγει και η ίδια της μετρήσεις για πιο ορθά αποτελέσματα και να μην αποδεχτεί τις μετρήσεις του Συνδρομητή.
- Η διαδικασία διαχείρισης παραπόνων αναλύεται πιο κάτω:
- Αναφορά παραπόνου. Ο Συνδρομητής μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 136, έπειτα από επίσκεψη σε κατάστημά της epic ή ηλεκτρονικά στο contactus@epic.com.cy, αναφέρει το παράπονό του προσκομίζοντας τα απαραίτητα αρχεία και στοιχεία. Για να καταχωρηθεί το παράπονο του Συνδρομητή προς διερεύνηση θα πρέπει να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι από τον Συνδρομητή σε συνεργασία με τους λειτουργούς εξυπηρέτησης του κέντρου ακολουθώντας την τεχνική εσωτερική διαδικασία ελέγχου.
- Το παράπονο αποστέλνεται στο αρμόδιο τμήμα υποστήριξης, το οποίο προβαίνει στην απαραίτητη διερεύνηση και ενημερώνει τον Συνδρομητή για την εξέλιξη του παραπόνου.
- Σε περίπτωση που η επίλυση του ζητήματος χρειάζεται επιπλέον τεχνικές ενέργειες, ενδέχεται να διεξαχθεί επίσκεψη τεχνικού στο υποστατικό του συνδρομητή για έλεγχο της καλωδίωσης (εσωτερικής και εξωτερικής). Στην περίπτωση που το ζήτημα οφείλεται στην εσωτερική καλωδίωση, συνιστάται στον Συνδρομητή να προβεί σε ηλεκτρολογικές βελτιστοποιήσεις στον χώρο του.
- Εάν το ζήτημα έγκειται στην εξωτερική καλωδίωση, το παράπονο αποστέλλεται στην ΑΤΗΚ η οποία προβαίνει σε έλεγχο ως προς την επιδιόρθωση του ζητήματος.
- Ο Συνδρομητής ενημερώνεται αναλόγως από το αρμόδιο τμήμα υποστήριξης της Epic.
Όροι & Προϋποθέσεις Συνδρομητικού Συμβολαίου από 25/5/2018 έως 18/6/2020
Όροι & Προϋποθέσεις Συνδρομητικού Συμβολαίου μέχρι 24/5/2018