Κάλεσέ μας, στείλε μήνυμα
ή επισκέψου ένα κατάστημα της Epic.
Παρακαλούμε συμπληρώστε την πιο κάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 24 ωρών.





- στο σπίτι σου ή στο γραφείο -
Πρέπει να κάνεις εγγραφή του αριθμού σου μέχρι 8 Δεκεμβρίου, αλλιώς η σύνδεσή σου θα διακοπεί.
Η εγγραφή είναι υποχρεωτική βάσει νόμου.
https://api.epic.com.cy/cdn/storage/assets/complaint-form-gr-epic-pdf-nH7GRRWGK.pdfhttps://api.epic.com.cy/cdn/storage/assets/complaint-form-gr-epic-pdf-nH7GRRWGK.pdf
Οι εκπρόσωποι του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της Epic θα χαρούν να απαντήσουν όλες σου τις ερωτήσεις και να σε καθοδηγήσουν σχετικά με τις υπηρεσίες και προσφορές της Epic.
Το ωράριο λειτουργίας του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της Epic είναι:
| Δευτέρα - Παρασκεύη |
08:00 - 20:00 |
| Σάββατο & Κυριακή |
08:00 - 18:00 |
| Δημόσιες Αργίες |
08:00 - 18:00 |
Οι εκπρόσωποι της Epic θα χαρούν να απαντήσουν άμεσα σε όλες σου τις ερωτήσεις, μέσω της υπηρεσίας ηλεκτρονικής συνομιλίας που μπορείς να βρείς στο κάτω μέρος της οθόνης σου.
Το ωράριο λειτουργίας του Live Chat είναι:
| Δευτέρα - Κυριακή | 09:00 - 17:00 |
Αν καλείς από το εξωτερικό, κάλεσε +357 96136136 (η κλήση σου θα χρεωθεί σύμφωνα με τις χρεώσεις περιαγωγής προς Κύπρο).
Το εκπαιδευμένο προσωπικό μας μπορεί να σας βοηθήσει να επιλέξετε την κατάλληλη υπηρεσία ή προϊόν με βάση τις δικές σας ανάγκες, να σας απαντήσει κάθε ερώτημα που αφορά το πακέτο ή την υπηρεσία που επιλέξατε εδώ.
Αν το θέμα σου δεν επιλύθηκε ή επιθυμείς να υποβάλεις ένα επίσημο παράπονο, έχουμε διαμορφώσει μια απλή διαδικασία για την καταγραφή και την επίλυση του παραπόνου σου. Στην Epic, η άριστη εξυπηρέτησή σου είναι η απόλυτη προτεραιότητά μας.
Επίλεξε τον τρόπο που σε εξυπηρετεί για να επικοινωνήσεις μαζί μας. Η ομάδα μας είναι έτοιμη να σε βοηθήσει.
• Τηλεφωνικά: Κάλεσε στο 136 ή στο 80010136, Δευτέρα – Παρασκευή: 08:00–20:00, Σάββατο, Κυριακή και δημόσιες αργίες: 08:00–18:00
• Online: Συμπλήρωσε τη φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας.
• Σε καταστήματα Epic: Επισκέψου οποιοδήποτε κατάστημά μας.
• Μέσω τηλεομοιότυπου Fax: +357 96222000.
• Ταχυδρομικά: Στείλε επιστολή στη διεύθυνση: Epic Ltd, Λεωφόρος Κέννεντυ 87, 1077 Λευκωσία, Κύπρος.
Αν καλείς από το εξωτερικό, κάλεσε +357 96136136 (η κλήση σου θα χρεωθεί σύμφωνα με τις χρεώσεις περιαγωγής προς Κύπρο).
Eάν επιθυμείς, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το έντυπο υποβολής παραπόνου που βρίσκεται εδώ.
Όταν υποβάλεις το παράπονό σου θα πρέπει να μας αναφέρεις, ούτως ώστε να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε, τις ακόλουθες πληροφορίες:
• Αριθμό λογαριασμού (αναγράφεται στο τιμολόγιό σου)
• Ονοματεπώνυμο & διεύθυνση
• Τηλέφωνο & email
• Περιγραφή παραπόνου
• Προτιμώμενο τρόπο επικοινωνίας
• Αριθμό εγγράφου ταυτοποίησης
Η ομάδα μας θα χειριστεί το παράπονό σου.
• Το παράπονό σου ανατίθεται σε συγκεκριμένο εκπρόσωπο, ο οποίος θα ερευνήσει ενδελεχώς όλες τις πτυχές του, σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα.
• Στόχος μας είναι να επιλύουμε το παράπονο σου εντός 10 εργάσιμων ημερών. Μόλις ολοκληρωθεί η έρευνα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για να σε ενημερώσουμε για το αποτέλεσμα και τις ενέργειες που κάναμε.
• Σε εξαιρετικές περιπτώσεις που απαιτείται περισσότερος χρόνος, θα σου εξηγήσουμε το λόγο της καθυστέρησης, και θα σε ενημερώσουμε για τα επόμενα βήματα και την εκτιμώμενη ημερομηνία ολοκλήρωσης.
Εάν το παράπονο αφορά τις ταχύτητες του διαδικτύου και/ή την ποιότητα της υπηρεσίας διαδικτύου,
i) πρέπει να πραγματοποιήσεις τις σχετικές δοκιμές ταχύτητας πριν από την υποβολή της καταγγελίας. Οι μετρήσεις πρέπει να πραγματοποιηθούν χρησιμοποιώντας το εργαλείο που έχει αναπτυχθεί από το Γραφείο του Επιτρόπου για το σκοπό αυτό (https://ocecpr.ee.cy/katanalotes/ergaleia-katanaloti/cynettest-systema-ektimeses-poiotetas-euryzonikon-syndeseon). Μετρήσεις που πραγματοποιούνται με οποιοδήποτε άλλο εργαλείο δεν θα γίνονται αποδεκτές. Πρέπει να συνδέσεις μία συσκευή στον Εξοπλισμό χρησιμοποιώντας καλώδιο ethernet και να αποσυνδέσεις όλες τις άλλες Συσκευές από τον Εξοπλισμό για να πραγματοποιήσεις τη δοκιμή ταχύτητας.
ii) Οι μετρήσεις πρέπει να πραγματοποιούνται για περίοδο τριών (3) συνεχόμενων ημερολογιακών ημερών και σε διάφορες ώρες της ημέρας. Προκειμένου ένα παράπονο να θεωρηθεί έγκυρο, πρέπει να λαμβάνεις ταχύτητες χαμηλότερες από την διαφημιζόμενη ταχύτητα, όταν δεν ισχύει κανένας από τους παράγοντες που επηρεάζουν την Υπηρεσία Διαδικτύου, όπως ορίζονται στους όρους που ισχύουν για τη σχετική Υπηρεσία Διαδικτύου. Πρέπει να είσαι σε θέση να παρέχεις τα παραπάνω μετρικά στοιχεία στην Epic κατά την υποβολή της καταγγελίας. Η Epic διατηρεί το δικαίωμα να πραγματοποιήσει τις δικές της μετρήσεις για πιο ακριβή αποτελέσματα και δεν είναι υποχρεωμένη να αποδεχτεί τις μετρήσεις σου.
iii) Η διαδικασία διαχείρισης παραπόνων συνοψίζεται παρακάτω:
(1) Καταγγέλλεις το παράπονο σου στην Epic παρέχοντας τα απαραίτητα αρχεία και πληροφορίες. Για να καταχωρησείς το παράπονο, πρέπει να ολοκληρώσεις τους απαραίτητους ελέγχους σε συνεργασία με τους αντιπροσώπους της Εξυπηρέτησης Πελατών της Epic, ακολουθώντας την εσωτερική διαδικασία τεχνικού ελέγχου. Στη συνέχεια, εκδίδεται σχετική αναφορά παραπόνου.
(2) Το παράπονο αποστέλλεται στο αρμόδιο τμήμα υποστήριξης, το οποίο διενεργεί την απαραίτητη έρευνα και σε ενημερώνει για την πρόοδο του παραπόνου σου. Εάν η επίλυση του προβλήματος απαιτεί περαιτέρω τεχνικές ενέργειες, ένας τεχνικός ενδέχεται να επισκεφθεί τις Εγκαταστάσεις σου. Εάν η επίλυση του προβλήματος απαιτεί αλλαγή, αναβάθμιση ή επισκευή της καλωδίωσης (εσωτερικής ή εξωτερικής) των Εγκαταστάσεών σου, ο τεχνικός θα σε ενημερώσει για τις κατάλληλες προτάσεις και τις απαραίτητες ενέργειες, καθώς και για το ποιος είναι υπεύθυνος για τη διενέργεια αυτής της διόρθωσης.
(3) Εάν το πρόβλημα οφείλεται στην εσωτερική καλωδίωση των Εγκαταστάσεών σου, είναι δική σου ευθύνη να πραγματοποιήσεις ηλεκτρικές βελτιστοποιήσεις στις Εγκαταστάσεις σου. Εάν το πρόβλημα οφείλεται στην εξωτερική καλωδίωση, η καταγγελία αποστέλλεται στον αρμόδιο οργανισμό, ο οποίος διενεργεί έλεγχο για την επίλυση του προβλήματος.
(4) στη συνέχεια, ενημερώνεσαι σχετικά από το τμήμα υποστήριξης της Epic.
(5) Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας διαχείρισης κάθε καταγγελίας, μπορείς να ενημερωθείς για την πρόοδό της επικοινωνώντας με την Epic.
Εάν, μετά την τελική μας απάντηση, δεν είσαι ικανοποιημένος με την επίλυση, έχεις το δικαίωμα να υποβάλεις το παράπονό σου γραπτώς στο Γραφείο Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΓΕΡΗΕΤ) στον σύνδεσμο https://ocecpr.ee.cy/complaint-form
Self care app για να διαχειρίζεσαι τη γραμμή σου, από το smartphone σου.