- στο σπίτι σου ή στο γραφείο -
Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις («οι Όροι & Προϋποθέσεις») εφαρμόζονται στη σύναψη σύμβασης υπηρεσιών ή πώλησης προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της epic Ltd. epic ltd (“epic”) είναι μια εταιρεία δέοντος εγγεγραμμένη στην Κυπριακή Δημοκρατία με αριθμό εγγραφής HE 141156, με εγγεγραμμένο γραφείο στη Λεωφόρο Κυριάκου 16, Eagle House, 10ος όροφος, 1082 Άγιοι Ομολογητές, Λευκωσία και έδρα στη Λεωφόρο Κέννεντυ 87, 1077 Λευκωσία, με αριθμό μητρώου ΦΠΑ 10141156Y και αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας 96 222 222.
Το www.epic.com.cy (“eStore”) είναι επίσημη ιστοσελίδα της epic και συμπεριλαμβάνει και το ηλεκτρονικό της κατάστημα που διαθέτει προϊόντα και υπηρεσίες της.
Οι χρήστες του ηλεκτρονικού καταστήματος, για να μπορέσουν να προβούν σε αγορά υπηρεσίας ή προϊόντος θα πρέπει να έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους. Η χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος εξυπηρετεί μόνο την Κυπριακή Δημοκρατία.
Οι χρήστες οφείλουν να διαβάσουν τους Όρους & Προϋποθέσεις προσεκτικά πριν τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος συνεπάγεται ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων Όρων & Προϋποθέσεων. Σε περίπτωση που κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με τους παρόντες Όρους & Προϋποθέσεις, οφείλει να μην προβεί σε χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος για σκοπούς σύναψης σύμβασης.
Η epic μπορεί να εξασκήσει το δικαίωμα της να μεταβάλλει ή να ανανεώνει τους παρόντες Όρους & Προϋποθέσεις, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, όποτε κρίνει αναγκαίο.
Η προσυμβατική πληροφόρηση (επιπλέον διαθέσιμη εδώ για ευκολία) θεωρείται αναπόσπαστο μέρος της σύμβασης που έχει υπογραφτεί για της συνδρομητικές υπηρεσίες της epic μαζί με οποιουσδήποτε τυχόν ειδικότερους ή επιπρόσθετους όρους διέπουν το προϊόν ή την υπηρεσία («η Σύμβαση»).
Η Σύμβαση μεταξύ epic και πελάτη ολοκληρώνεται όταν υπογραφούν όλα τα απαραίτητα έγγραφα (συμπεριλαμβανομένων της συνδρομητικής σύμβασης ή τυχόν όρων υπηρεσίας). Σε περίπτωση που ένας πελάτης επιλέξει να παραλάβει μια συσκευή και κάρτα sim από ένα κατάστημα της epic, τα απαραίτητα έγγραφα πρέπει να υπογραφούν στο κατάστημα και, επομένως, η Σύμβαση ολοκληρώνεται στο κατάστημα. Σε περίπτωση που ένας πελάτης επιλέξει την παράδοση της συσκευής και/ή κάρτας sim σε επιλεγμένη διεύθυνσή (εκτός από ένα κατάστημα της epic), τα απαραίτητα έγγραφα πρέπει να υπογραφούν κατά την παράδοση, επομένως, το συμβόλαιο ολοκληρώνεται εκτός εμπορικού καταστήματος.
H epic δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της, τόσο όσον αφορά την ταυτότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος όσο και των παρεχόμενων, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, υπηρεσιών. Η epic δεν φέρει ευθύνη για ελαττωματικά προϊόντα ή / και αναληθή στοιχεία που αφορούν τα εμπορεύματα προμηθευτών της και περιέχονται στην ιστοσελίδα. Η σχετική ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τους επί μέρους προμηθευτές της.
Η epic δεν ευθύνεται έναντι των πελατών / χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους. Η epic επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων της, σε περιπτώσεις Ανωτέρας Βίας, ως ο όρος 20(iii) πιο κάτω.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα της epic, ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των χρηστών του ηλεκτρονικού καταστήματος περί της μη διαθεσιμότητας τους.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα της epic παρέχει το περιεχόμενο (π.χ. πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου "όπως ακριβώς έχουν". Σε καμία περίπτωση η epic δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημίας (συμπεριλαμβανομένων θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια δουλειάς, κερδών, δεδομένων, διαφυγόντων κερδών, χρηματικής ικανοποίησης ) από επισκέπτες του διαδικτυακού τόπου ή τρίτους από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες.
H epic δεν φέρει καμιά ευθύνη σε περίπτωση όπου υπάρξουν οποιεσδήποτε αλλαγές στις τιμές των προϊόντων καθώς επίσης και αν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην φωτογραφία του προϊόντος και του πραγματικού προϊόντος που θα παραλάβει ο χρήστης.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα δύναται να συμπεριλαμβάνει συνδέσμους σε ιστοσελίδες τρίτων, οι οποίοι έχουν την πλήρη (αστική και ποινική) ευθύνη για την ασφάλεια, το σύννομο και την εγκυρότητα του περιεχομένου των ιστοσελίδων και υπηρεσιών τους, αποκλειόμενης κάθε ευθύνης της epic.
Αυτή η ιστοσελίδα αποτελεί το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της epic. Όλο το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν την πνευματική ιδιοκτησία της epic και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του κυπριακού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.
Απαγορεύεται ρητά οποιαδήποτε αντιγραφή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του περιεχομένου διαδικτυακού τόπου. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της epic ή οιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το ηλεκτρονικό κατάστημα ή τρίτα μέρη και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτων μερών προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. Η εμφάνισή τους στον διαδικτυακό τόπο δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.
Η epic καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για τη συντήρηση και τη διαθεσιμότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι χρήστες παρ’ όλα αυτά αποδέχονται ότι η epic δικαιούται να τροποποιεί ή/και να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα σύνολο ή τμήμα του ηλεκτρονικού καταστήματος με ή/και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση προς τους χρήστες, δεδομένου ότι η διαθεσιμότητα μπορεί να επηρεάζεται από τον εξοπλισμό των χρηστών, άλλα δίκτυα επικοινωνιών, το μεγάλο αριθμό ατόμων που επιδιώκουν να κάνουν χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος ταυτόχρονα ή από άλλες αιτίες. Κατά συνέπεια η epic δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιουδήποτε είδους ζημιά (συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, άμεσων, έμμεσων, επακόλουθων ζημιών, είτε σε αδικοπραξία, είτε σε σύμβαση είτε σε άλλη) προερχόμενη από την αδυναμία πρόσβασης των χρηστών σε αυτό, την παύση του συνόλου ή τμημάτων αυτού, την καθυστέρηση, μη παράδοση, διακοπή ή κακή ποιότητα λήψης των υπηρεσιών του ή απώλειας του περιεχομένου τους, την ύπαρξη κάθε είδους λαθών. Σε κάθε περίπτωση η epic διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει ανά πάσα στιγμή προσωρινά ή οριστικά τη λειτουργία ολόκληρου ή τμήματος του ηλεκτρονικού καταστήματος για σκοπούς συντήρησης ή αναβάθμισης ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο.
Η epic καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προστασίας του ηλεκτρονικού καταστήματος από ψηφιακούς υιούς. Παρ’ όλα αυτά δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι ποτέ δε θα απειληθεί και/ή προσβληθεί από ιούς και γι’ αυτό το λόγο κάθε χρήστης οφείλει να φροντίζει για τη δική του προστασία (antivirus, virus scanners κλπ.) πριν τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος ή την αποθήκευση πληροφοριών, λογισμικού ή περιεχομένου αυτού στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του.
Η epic αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφάλειας των Προσωπικών Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και λαμβάνει τεχνικά, συμβατικά, διοικητικά μέτρα και μέτρα φυσικής ασφαλείας ώστε να προστατέψει τα Προσωπικά Δεδομένα που παρέχονται σε αυτή. Δίνονται οδηγίες σε εξουσιοδοτημένους εργαζομένους της epic, οι οποίοι έχουν πρόσβαση στα Προσωπικά Δεδομένα (μόνο όποτε είναι αναγκαίο) , όπως αυτά χρησιμοποιούνται μόνο σε σχέση με τις αρχές που παρατίθενται στην Πολιτική περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ως αναφέρεται πιο κάτω και των νόμων που εφαρμόζονται σε κάθε επιχείρηση.
Σε συγκεκριμένους τομείς, όπως π.χ. της παροχής στοιχείων της πιστωτικής κάρτας των πελατών, η epic καταβάλλει κάθε προσπάθεια για την προστασία της ασφάλειας των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας κατά τη διάρκεια της μεταβίβασης χρησιμοποιώντας την πρότυπη κρυπτογραφική τεχνολογία Secure Sockets Layer (SSL). Οι πελάτες μπορεί να συμβάλουν στην προστασία της ασφάλειας των Προσωπικών τους Δεδομένων με τους ακόλουθους τρόπους οι οποίοι αναφέρονται ενδεικτικά: (i) Μην αποκαλύπτετε ποτέ τον κωδικό πρόσβασης σας, αφού αυτός χρησιμοποιείται για πρόσβαση στο Λογαριασμό σας ή στα Στοιχεία Εγγραφής σας. (ii) Φροντίζετε να αποσυνδέεστε από το λογαριασμό σας και να κλείνετε το παράθυρο του προγράμματος περιήγησης όταν τελειώσετε με τη χρήση υπηρεσίας της epic ή κατά την πλοήγηση στο διαδίκτυο, ούτως ώστε άτομα που θα χρησιμοποιήσουν τον ίδιο υπολογιστή να μην έχουν πρόσβαση στα στοιχεία σας.
Σύμφωνα με τον Νόμο περί της Προστασίας των Φυσικών Προσώπων Έναντι της Επεξεργασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και της Ελεύθερης Κυκλοφορίας των Δεδομένων (Ν.125(Ι)/2018), η epic ειδοποιεί τους χρήστες ότι αποθηκεύει στα αρχεία της Προσωπικά τους Δεδομένα. Προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα ή/και υπηρεσίες της epic, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας ώστε να σας ενημερώνουμε για νέα προϊόντα και υπηρεσίες μας, είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε στοιχεία που σας αφορούν.
«Προσωπικά Δεδομένα» είναι δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως το όνομα, διεύθυνση, ηλεκτρονική διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης και φύλο. Συλλέγουμε τα προσωπικά σας δεδομένα όταν επιλέξετε να μας τα παρέχετε κατά την εγγραφή σας σε Υπηρεσία της epic, π.χ. όταν επιλέξετε να γίνετε συνδρομητής στην epic, όταν συμμετέχετε σε διαφημιστική προώθηση της epic, ή όταν επιλέξετε να λαμβάνετε ενημερωτικές επιστολές από την epic. Όταν επικοινωνείτε με κάποιον από τους λειτουργούς εξυπηρέτησης μας πιθανόν να κρατήσουμε αρχείο της αλληλογραφίας αυτής για τον καλύτερο χειρισμό του ζητήματος. Επίσης ενδέχεται να λάβουμε Προσωπικά Δεδομένα από επιχειρηματικούς μας συνεργάτες ή άλλα τρίτα μέρη, δεδομένου ότι μας επιβεβαιώσουν ότι έχουν εξασφαλίσει τη συγκατάθεσή σας για να μας κοινοποιήσουν τις πληροφορίες αυτές.
A. Προσωπικά δεδομένα πιθανόν να χρησιμοποιηθούν για τους εξής σκοπούς:
B. Θα αποκαλύψουμε τα Προσωπικά σας Δεδομένα σε τρίτα μέρη μόνο κάτω από τις εξής περιστάσεις:
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς η epic χρησιμοποιεί τα Προσωπικά σας Δεδομένα, παρακαλώ επικοινωνήσετε με: Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: dpo@epic.com.cy ή επισκεφτείτε την Πολιτική Απορρήτου στην ιστοσελίδα μας www.epic.com.cy
Ο χρήστης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις. Οι διάφορες προσφορές που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Στις αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ. Η epic διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη. Ο πελάτης καταβάλλει πάντοτε το τίμημα το οποίο ανεγράφετο στους οικείους τιμοκαταλόγους για το συγκεκριμένο προϊόν κατά τη χρονική στιγμή της παραγγελίας.
Επιβεβαίωση της Παραγγελίας
Με την λήψη της παραγγελίας η epic θα επικοινωνήσει με τον πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (στην υποδειχθείσα από τον πελάτη ηλεκτρονική διεύθυνση) ή/και μέσω τηλεφώνου για να επιβεβαιωθεί η αγορά. Για αποφυγή αμφιβολίας, μια τέτοια επιβεβαίωση δεν συνιστά τη δημιουργία Σύμβασης μεταξύ epic και πελάτη (για τη δημιουργία Σύμβασης παρακαλώ ιδείτε όρο 2 ανωτέρω).
Ακύρωση Παραγγελίας
Άνευ επηρεασμού του δικαιώματος υπαναχώρησης το οποίο προνοείται πιο κάτω, η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί (χωρίς να χρειάζεται ο πελάτης να προβεί σε δήλωση περί της πρόθεσής του για υπαναχώρηση από τη Σύμβαση), όταν βρίσκεται σε κάποιο από τα κάτωθι στάδια:
Τροποποίηση Παραγγελίας
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να τροποποιήσει την παραγγελία του θα πρέπει να προβεί σε ακύρωση της, εφόσον βρίσκεται σε ένα από τα πιο πάνω στάδια, και να επιλέξει εκ νέου τα προϊόντα.
Διαθεσιμότητα Προϊόντων
Αν κάποια από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα, θα πραγματοποιηθεί επικοινωνία με τον πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή / και τηλεφώνου, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την τοποθέτηση της παραγγελίας, ώστε να ενημερωθεί για τον πιθανό χρόνο παράδοσής τους. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα, εφόσον κρίνει ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν τον ικανοποιεί, να ζητήσει την ανάκληση της παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος. Η τυχόν λοιπή παραγγελία μπορεί να εκτελεστεί κανονικά.
Παραλαβή Παραγγελίας
Η παράδοση της παραγγελίας γίνεται μόνο κατόπιν επίδειξης από τον πελάτη της πρωτότυπης ταυτότητας του.
Η εξόφληση της παραγγελίας γίνεται μέσω πιστωτικής κάρτας ή χρεωστικής κάρτας. Η χρέωση της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας πραγματοποιείται αφού προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητας της. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας.
Η υπηρεσία παρέχεται σε συνεργασία με την JCC Payments Systems (JCC), η οποία παρέχει ειδικά συστήματα για την ασφαλή διαβίβαση των στοιχείων της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.
Με την υποβολή των στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας, κατανοείτε και συμφωνείτε ότι η epic σε συνεργασία με την JCC θα χρεώσει την πιστωτική κάρτα που καταχωρήσατε για το ποσό της συναλλαγής. Τα δεδομένα της κάρτας σας συλλέγονται απευθείας από την JCC χωρίς την παρέμβαση της epic και η epic δεν διατηρεί πρόσβαση σε στοιχεία όπως ο αριθμός κάρτας, η ημερομηνία λήξης και το cvv2. Συνεπώς η epic ουδεμία ευθύνη φέρει για θέματα που τυχόν προκύψουν με οποιοδήποτε από τα παραπάνω στοιχεία.
Η epic λαμβάνει τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την ασφάλεια των στοιχείων και συναλλαγών που γίνονται μέσω της Εφαρμογής. Τα στοιχεία της συναλλαγής (αριθμός συναλλαγής, αριθμός μητρώου συνδρομητή, ποσό πληρωμής, IP διεύθυνση), τα οποία συλλέγει και επεξεργάζεται η epic χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για το σκοπό της λήψης, εκτέλεσης και ολοκλήρωσης της πληρωμής, σύμφωνα με τις αμοιβαίες υποχρεώσεις. Δεν ανακοινώνονται, ούτε μεταδίδονται από την Εταιρεία μας σε οποιονδήποτε τρίτο, εκτός από την συνεργαζόμενη για την παρούσα υπηρεσία JCC και διαγράφονται, όταν επιτευχθούν οι σκοποί για τους οποίους τηρούνται. Αναγνωρίζετε και αποδέχεσθε και ρητά συναινείτε στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων τόσο από την epic όσο και από την JCC κατά την χρήση της Υπηρεσίας.
Εφόσον η συναλλαγή είναι επιτυχής, ενημερώνεται το υπόλοιπο του λογαριασμού εντός των συστημάτων της epic κατόπιν της λήψης της συγκεκριμένης πληροφορίας από την JCC μέσω σχετικού αρχείου. Η εν λόγω διαδικασία, δύναται να διαρκέσει έως και 5 ημέρες, πράγμα που εξαρτάται αποκλειστικά από το διάστημα που χρειάζεται για την επεξεργασία και αποστολή δεδομένων η JCC.
Για οποιαδήποτε αμφισβήτηση ή και ερώτηση σχετικά με την χρήση της υπηρεσίας, οι νόμιμοι κάτοχοι των συνδέσεων σε προγράμματα χρήσης epic μπορούν να απευθύνονται στο 136.
Για τα προϊόντα του eStore η παράδοση γίνεται μέσα στις επόμενες 2 με 4 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα της παραγγελίας. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον ο πελάτης έχει ενημερωθεί, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να παραταθεί. Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει κατά τη στιγμή τοποθέτησης της παραγγελίας του, είτε να την παραλάβει από οποιοδήποτε κατάστημα της epic το οποίο θα επιλέξει, είτε να του παραδοθεί από εταιρεία ταχυμεταφορών.
Στην περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να παραλάβει ο ίδιος την παραγγελία του από το δίκτυο των καταστημάτων της epic, δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε επιπρόσθετη χρέωση.
Στην περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να παραδοθεί σε αυτόν η παραγγελία από εταιρεία ταχυμεταφορών, τότε ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής τα οποία υπολογίζονται από το είδος των προϊόντων, το βάρος τους και τη διεύθυνση αποστολής τους. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης ενημερώνεται για το ακριβές κόστος παράδοσης, προσυμβατικά, ήτοι κατά τη διαδικασία υποβολής της παραγγελίας του και προτού προβεί σε οποιαδήποτε πληρωμή.
Στην περίπτωση σύμβασης παροχής υπηρεσιών, η υπηρεσία ενεργοποιείται εντός τεσσάρων (4) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας (νοουμένου ότι έχουν προσκομιστεί τα απαραίτητα δικαιολογητικά) και σε περίπτωση που ζητείται μεταφορά αριθμού στην epic από άλλο πάροχο (υποβάλλεται, δηλαδή, αίτηση φορητότητας), εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών.
15.1. Η epic παρέχει εγγύηση για τα προϊόντα της συμφώνως του Ν.7(Ι)/2000. Η διάρκεια της εγγύησης είναι 24 μήνες και ισχύει από την ημερομηνία κατά την οποία το προϊόν παραδόθηκε στον πελάτη. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος η διάρκεια της εγγύησης θα συνεχίζεται για το υπολειπόμενο της 24μηνης περιόδου. Προκειμένου να ισχύσει η παρούσα εγγύηση, ο πελάτης θα πρέπει να παρουσιάσει το πρωτότυπο τιμολόγιο αγοράς του προϊόντος και να παραδώσει το προϊόν στην epic.
15.2. Κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης, η epic επισκευάζει ή αντικαθιστά δωρεάν το ελαττωματικό προϊόν. Η epic θα επιστρέφει το επισκευασμένο προϊόν ή άλλο προϊόν στον πελάτη σε λειτουργήσιμη κατάσταση. Στην περίπτωση της επισκευής το ελαττωματικό εξάρτημα θα αντικαθίσταται. Εξαρτήματα νοούνται όλα τα μέρη του προϊόντος συμπεριλαμβανομένης και της κύριας πλακέτας (μηχανής) αυτού. Όλα τα υλικά ή άλλος εξοπλισμός ο οποίος έχει επιστραφεί και αντικατασταθεί θα αποτελεί ιδιοκτησία της epic.
15.3. Με βάση το άρθρο 7(3) του Ν.7(Ι)2000 «μέχρις αποδείξεως του αντιθέτου, η έλλειψη συμμόρφωσης, η οποία εκδηλώνεται εντός έξι μηνών από την παράδοση του αγαθού, τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την παράδοση, εκτός εάν το τεκμήριο αυτό είναι ασυμβίβαστο με τη φύση του αγαθού ή τη φύση της έλλειψης συμμόρφωσης».
15.4. Η παρούσα εγγύηση δεν εφαρμόζεται εφόσον (οι πιο κάτω λόγοι αναφέρονται ενδεικτικά και όχι περιοριστικά):
15.5. Για τυχόν προβλήματα της συσκευής που αναφέρονται ανωτέρω, η epic δεν φέρει καμία ευθύνη για την επισκευή τους. Οφείλει μόνο να ενημερώσει τον πελάτη και να ζητήσει έγκριση για επιπλέον χρέωση.
15.6. Σε περίπτωση που η ελαττωματική συσκευή βρίσκεται ημερολογιακά εκτός εγγύησης, ή δεν έχει αγοραστεί από την epic και το κόστος επιδιόρθωσής της δεν υπερβαίνει την αξία των €60 (συμπ. Φ.Π.Α), δεν θα απαιτείται προηγούμενη έγκριση του πελάτη για την επισκευή της, ανεξαρτήτως της σημερινής τιμής του προϊόντος.
15.7. Δεν παρέχεται καμία εγγύηση για επιδιορθώσεις που αφορούν βλάβες οι οποίες προήλθαν από υγρασία και η επιδιόρθωση έχει γίνει κατόπιν επιθυμίας του πελάτη.
15.8. Η epic δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν, ολική ή μερική απώλεια προσωπικών δεδομένων κατά την διάρκεια της επιδιόρθωσης της συσκευής. Αποκλειστική ευθύνη για τη φύλαξη προσωπικών δεδομένων τα οποία βρίσκονται σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή, έχει μόνο ο νόμιμος χρήστης του προϊόντος. Επίσης η epic δεν φέρει καμία ευθύνη για την μερική ή ολική απώλεια δεδομένων, η οποία μπορεί να οφείλεται σε ελάττωμα της ηλεκτρονικής συσκευής, είτε αυτό προήλθε από κατασκευαστικό λάθος (οπόταν είναι εντός εγγύησης), είτε από λάθος του χρήστη (οπόταν είναι εκτός εγγύησης).
15.9. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν προσέλθει εντός ενός (1) χρόνου από την ημέρα που ο πελάτης έχει ειδοποιηθεί από την epic ότι το προϊόν είναι έτοιμο για παραλαβή τότε η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τη φύλαξή του.
15.10. Όλα τα αναλώσιμα ή παρελκόμενα ενός προϊόντος (π.χ. φορτιστές, μπαταρίες, ακουστικά, τροφοδοτικά), καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας για χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των έξι (6) μηνών.
15.11. Η εγγύηση αυτή ισχύει για συσκευές, οι οποίες έχουν πωληθεί από την εταιρεία epic. Σε περίπτωση βλάβης της συσκευής, είναι υποχρέωση του πελάτη να παραδώσει τη συσκευή σε οποιοδήποτε σημείο πώλησης της εταιρείας epic.
15.12. Σε περίπτωση που η συσκευή καλύπτεται από την εγγύηση ο πελάτης δεν θα χρεωθεί τα έξοδα αποστολής. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
15.13. Μετά την πώληση προϊόντων και/ή υπηρεσιών, η epic παρέχει Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών στον αριθμό 136.
(Ι) Επιστροφές ή Αλλαγές Προϊόντων εκτός του δικαιώματος υπαναχώρησης
Αποδεχόμαστε επιστροφές ή αλλαγές προϊόντων μέσα σε 14 μέρες από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος σε εσάς, δεδομένου ότι:
Εκτός από τις προϋποθέσεις που συμπεριλήφθηκαν στον όρο 16(ΙΙ) πιο κάτω, δεν μπορούμε να αποδεχτούμε την επιστροφή κάποιου προϊόντος που έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί.
Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν, με τον τρόπο που αναφέρεται στον όρο (ΙΙ) πιο κάτω, ενότητα “Eπιστρoφή προϊόντος στην epic”.
(ΙΙ) Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση: Με βάση το Nόμο 133(Ι)/2013 οι πελάτες των οποίων η Σύμβαση δεν ολοκληρώθηκε σε κατάστημα της epic (ιδείτε όρο 2 ανωτέρω) έχουν το δικαίωμα, μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών (από την ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας και/ή, σε περίπτωση πώλησης προϊόντος, από την ημερομηνία κατά την οποία σας έχει παραδοθεί το προϊόν) να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση χωρίς να αναφέρετε τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής του προϊόντος, ως αναφέρεται πιο κάτω.
Άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης: Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε με μια ξεκάθαρη δήλωση μέσω επιστολής ή χρησιμοποιώντας το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ και ακολούθως με αποστολή της εν λόγω δήλωσής σας, μέσω ταχυδρομείου, τηλεομοιότυπου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, χρησιμοποιώντας τα ακόλουθα στοιχεία:
Διεύθυνση: Λεωφόρος Κέννεντυ 87, 1077 Λευκωσία
Τηλεομοιότυπο (fax): 96969375
Ηλεκτρονική Διεύθυνση (e-mail): contactus@epic.com.cy
Σημειώνεται ότι η ευθύνη απόδειξης αναφορικά με την ημερομηνία αποστολής της επιστολής / εντύπου υπαναχώρησης, βαραίνει εσάς. Ως εκ τούτου συμβουλεύεστε όπως στην περίπτωση χρησιμοποίησης ταχυδρομείου, η αποστολή γίνει συστημένη.
Σε περίπτωση που υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς (πλην, όπου εφαρμόζεται, των χρημάτων που αναλογούν στη χρήση από εσάς της υπηρεσίας, για την οποία εξακολουθείτε να είστε υπόλογοι), χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή (χωρίς οποιαδήποτε χρέωση), εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά.
Επιστροφή προϊόντος στην epic: Θα επιβαρυνθείτε με το άμεσο κόστος επιστροφής του προϊόντος. Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν, είτε μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) στην πιο πάνω διεύθυνση (αφού προηγουμένως ενημερώσετε την epic στην ηλεκτρονική διεύθυνση contactus@epic.com.cy) καταβάλλοντας τη σχετική δαπάνη επιστροφής, η οποία εκτιμάται κατά το μέγιστο όριο σε περίπου είκοσι (20) ευρώ, είτε επιστρέφοντάς το διά χειρός σε οποιοδήποτε κατάστημα της epic (για επιστροφή ισχύουν οι περιορισμοί οι οποίοι αναφέρονται πιο κάτω).
Αποτελεί προσωπική ευθύνη του πελάτη να βεβαιωθεί ότι με την παράδοση της συσκευής στη epic, όλα τα προσωπικά του δεδομένα και/ή τα αρχεία που έχουν εγκατασταθεί στη συσκευή θα διαγραφούν. Η epic δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων και/ή αρχείων από τη συσκευή. Ο πελάτης έχει την υποχρέωση να αφαιρέσει από τη συσκευή όλους τους κωδικούς πρόσβασης, κάρτες SIM, κάρτες μνήμης και παρελκόμενα, καθώς η epic δεν θα θεωρηθεί υπεύθυνη για τυχόν απώλειες αυτών.
Στην περίπτωση που ο πελάτης έχει χρησιμοποιήσει την συσκευή, οφείλει να απενεργοποιήσει την υπηρεσία "Find My iPhone" από όλες της Apple συσκευές και/ή να καταργηθεί/διαγραφεί ο λογαριασμός Google για όλες τις συσκευές Android με λειτουργικό σύστημα 5.1 ή νεότερη έκδοση και να επαναφέρει την συσκευή στις αρχικές εργοστασιακές ρυθμίσεις πριν επιστρέψει το προϊόν στην epic.
Εξέταση του προϊόντος: Λάβετε υπόψη ότι έχετε το δικαίωμα να εξετάσετε τα προϊόντα για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των προϊόντων, χειρίζοντας τα και ελέγχοντάς τα με τον ίδιο τρόπο όπως θα κάνατε σε ένα κατάστημα της epic. Η epic θεωρεί ότι η εξέταση του προϊόντος για προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και τη λειτουργία του δεν θα πρέπει υπό κανονικές περιστάσεις να ξεπερνά το σύνολο των 30 (τριάντα) λεπτών λειτουργίας του προϊόντος. Εάν έχετε χρησιμοποιήσει το προϊόν με τέτοιο τρόπο που υπερβαίνει την αρχική εξέταση ενός προϊόντος και/ή έχετε προκαλέσει οποιαδήποτε ζημιά στο προϊόν, η epic δικαιούται να ζητήσει αποζημίωση για τη μειωμένη αξία του προϊόντος που προκύπτει από τέτοια χρήση και μπορεί να αφαιρέσει τέτοια αποζημίωση από οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων που οφείλετε σε εσάς ως αποτέλεσμα αυτής της χρήσης Με την παραλαβή του προϊόντος, η epic θα ελέγξει και θα επιθεωρήσει το προϊόν και θα σας ειδοποιήσει για τυχόν μειωμένη αξία που θα αφαιρεθεί από οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων που ενδέχεται να δικαιούστε.
Φορητότητα: Παρακαλώ σημειώστε ότι σε περίπτωση που επιθυμείτε να εξασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας και να μεταφέρετε τον αριθμό σας σε οποιοδήποτε άλλο παροχέα, θα πρέπει να καταχωρήσετε αίτηση φορητότητας στον εν λόγω παροχέα πριν τον τερματισμό της Σύμβασής σας. Η epic δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας του αριθμού σας ή υπηρεσίας αν παραλείψετε να καταχωρήσετε αίτηση σε άλλο παροχέα.
Η επιστροφή προϊόντος το οποίο ο πελάτης θεωρεί ελαττωματικό, πρέπει να γίνει στην αρχική του συσκευασία και με όλα του τα αξεσουάρ, οδηγούς χρήσης κλπ.
Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το εν λόγω προϊόν, σε ένα από τα καταστήματα του δικτύου της epic (αφού προηγουμένως υπογράψει το σχετικό έντυπο αναφοράς βλάβης) για να σταλεί για τεχνικό έλεγχο, κατά τον οποίο θα διαπιστωθεί κατά πόσο το προϊόν είναι ελαττωματικό ή όχι.
Εάν ο πελάτης έχει οποιοδήποτε παράπονο από την epic, θα πρέπει να αναφέρει το εν λόγω παράπονο αρχικά στην epic και σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθεί από την απάντηση που θα λάβει τότε μπορεί να απευθυνθεί στον Επίτροπο Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων στο σύνδεσμο https://ocecpr.ee.cy/ ή την πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών στο σύνδεσμο: http://ec.europa.eu/odr
19.1. Η epic θα καταβάλει όλες τις δυνατές προσπάθειες για να παρέχει ποιοτικές Υπηρεσίες σύμφωνα με το Περί Καθορισμού της Ποιότητας Παροχής των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών Διάταγμα του 2005 ως τροποποιείται ή αντικαθίσταται από καιρού εις καιρόν από τον Επίτροπο Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Όμως, λόγω της φύσης των τηλεπικοινωνιών, η ποιότητα και η κάλυψη των υπηρεσιών εξαρτάται εν μέρει από τον εξοπλισμό του πελάτη, εν μέρει από το δίκτυο της epic και εν μέρει από άλλους παροχείς και άλλα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα τα οποία συνδέει με ή με τα οποία συνδέεται το δίκτυο της epic.
19.2. Άνευ επηρεασμού των Όρων και Προϋποθέσεων παροχής των υπηρεσιών, σε περίπτωση που οι υπηρεσίες της epic δεν συνάδουν με τις πρόνοιες των σχετικών διαταγμάτων διασφάλισης της ποιότητας παροχής υπηρεσιών εξ’ υπαιτιότητας της epic, μετά από την υποβολή παραπόνου στην epic, ο πελάτης δύναται να αποζημιωθεί από την epic και/ή να τερματίσει τις υπηρεσίες του χωρίς την καταβολή του διοικητικού τέλους τερματισμού. Το είδος και ύψος της αποζημίωσης καθορίζεται ανά περίπτωση ανάλογα με το χρόνο που οι υπηρεσίες του πελάτη δεν ήταν διαθέσιμες, αντιστοιχεί στο 1/30 του μηνιαίου τέλους παροχής της εν λόγω υπηρεσίας για κάθε μέρα που οι υπηρεσίες δεν ήταν διαθέσιμες και δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από το μηνιαίο τέλος για (1) μήνα.
19.3. Συμβάντα τα οποία δύναται να συνιστούν μη διαθεσιμότητα υπηρεσιών που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της epic αναφέρονται (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά) τα ακόλουθα: 1. Ζημιά που προκλήθηκε στο δίκτυο της epic από άλλους εκτός της epic. 2. Ζημιά που προκλήθηκε εκτός δικτύου της epic, αλλά επηρεάζει το δίκτυο της epic. 3. Όταν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα των υπηρεσιών λόγω προγραμματισμένων εργασιών της epic. 4. Μη έγκαιρη συνεργασία του πελάτη με το προσωπικό της epic ή εάν εκκρεμούν ενέργειες εκ μέρους του πελάτη. 5. Ανωτέρα βία και/ή άλλα γεγονότα, πράξεις ή παραλείψεις πέραν του εύλογου ελέγχου της epic. 6. Οποιαδήποτε άλλη ενέργεια, η οποία δεν ελέγχεται από την epic (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφέρεται η μη τήρηση προθεσμιών από τρίτους, η έλλειψη υλικών στην αγορά, κ.λ.π.). 7. Ζημιά που προκλήθηκε από τον τερματικό εξοπλισμό του πελάτη. 8. Όταν έχει αναφερθεί βλάβη αλλά δεν ανιχνεύεται από την epic μετά από σχετικό έλεγχο. 9. Όταν δεν καθίσταται δυνατή η πρόσβαση της epic στο χώρο του πελάτη. 10. Όταν η χρήση των υπηρεσιών από τον πελάτη δεν γίνεται σύμφωνα με τους όρους παροχής. 11. Όταν η χρήση των υπηρεσιών δεν γίνεται σύμφωνα με εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς. 12. Έλλειψη διαθέσιμων πόρων δικτύου ή αν χρειάζεται επέκταση δικτύου. 13. Όταν η epic προσφέρει εναλλακτική λύση στον πελάτη.
(i) Ισχύον Δίκαιο και Δικαιοδοσία – Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις διέπονται από και ερμηνεύονται σύμφωνα με το δίκαιο και τους νόμους της Κυπριακής Δημοκρατίας και για οποιαδήποτε διαφορά προκύψει από τη Σύμβαση, αποκλειστική δικαιοδοσία έχει το Επαρχιακό Δικαστήριο Λευκωσίας. Λεπτομερή αναφορά για τις νομοθεσίες που σχετίζονται με τη σύναψη της Σύμβασης και ειδικότερα με τις νομοθεσίες που αφορούν τη νομική εγγύηση προϊόντων (Ν.7(Ι)/2000), το δικαίωμα υπαναχώρησης (Ν.133(Ι)/2013) και τη διαδικασία σύναψης της σύμβασης (Ν.156(Ι)/2004) γίνεται στους παρακάτω συνδέσμους:
(ii) Εκχώρηση - Με την αποδοχή των παρόντων Όρων & Προϋποθέσεων αναλαμβάνετε να μην εκχωρήσετε, μεταπωλήσετε, επαναεκμισθώσετε ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο μεταβιβάσετε τα δικαιώματά σας ή τις υποχρεώσεις σας ως αυτά απορρέουν από τους παρόντες Όρους & Προϋποθέσεις σε οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο χωρίς την προηγούμενη συγκατάθεση της epic. Παραβίαση αυτού το περιορισμού κατά οποιονδήποτε τρόπο, θα έχει σαν αποτέλεσμα την άμεση λήξη των υπηρεσιών από την epic.
(iii) Ανωτέρα Βία - Η epic δεν θα φέρει ευθύνη και δεν θεωρείται παραβίαση των παρόντων Όρων & Προϋποθέσεων η οποιαδήποτε διακοπή ή πλημμελής παροχή υπηρεσίας, η αδυναμία παράδοσης προϊόντος ή ενεργοποίησης υπηρεσίας η οποία οφείλεται σε γεγονός ανωτέρας βίας περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, απεργιών, απρόοπτων φαινομένων, σφοδρών καιρικών συνθηκών, πράξεων ή παραλείψεων της Κυβέρνησης ή των χειριστών δημοσίων τηλεφώνων ή άλλης αρμόδιας αρχής ή άλλων.
Σε τέτοιες περιπτώσεις, η epic ενημερώνει, όπου και όταν καθίσταται εφικτό, τον πελάτη και, σε περίπτωση καθυστέρησης παράδοσης, ο τελευταίος δηλώνει αν επιθυμεί την ολοκλήρωση της παραγγελίας.