- στο σπίτι σου ή στο γραφείο -
Αποδεχόμαστε επιστροφές ή αλλαγές προϊόντων μέσα σε 14 μέρες από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος σε εσάς, δεδομένου ότι:
Εκτός από τις προϋποθέσεις που συμπεριλήφθηκαν στον όρο (ΙΙ) πιο κάτω, δεν μπορούμε να αποδεχτούμε την επιστροφή κάποιου προϊόντος που έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί.
Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν, με τον τρόπο που αναφέρεται στον όρο (1.2) πιο κάτω.
Το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση: Oι πελάτες των οποίων η Σύμβαση δεν ολοκληρώθηκε σε κατάστημα της Epic έχουν το δικαίωμα, μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών (από την ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας και/ή, σε περίπτωση πώλησης προϊόντος, από την ημερομηνία κατά την οποία σας έχει παραδοθεί το προϊόν) να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση χωρίς να αναφέρετε τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής του προϊόντος, ως αναφέρεται πιο κάτω.
Άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης: Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε με μια ξεκάθαρη δήλωση μέσω επιστολής ή χρησιμοποιώντας το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ και ακολούθως με αποστολή της εν λόγω δήλωσής σας, μέσω ταχυδρομείου, τηλεομοιότυπου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, χρησιμοποιώντας τα ακόλουθα στοιχεία:
Διεύθυνση: Λεωφόρος Κέννεντυ 87, 1077 Λευκωσία
Τηλεομοιότυπο (fax): 96969375
Ηλεκτρονική Διεύθυνση (e-mail): contactus@epic.com.cy
Σημειώνεται ότι η ευθύνη απόδειξης αναφορικά με την ημερομηνία αποστολής της επιστολής / εντύπου υπαναχώρησης, βαραίνει εσάς. Ως εκ τούτου συμβουλεύεστε όπως στην περίπτωση χρησιμοποίησης ταχυδρομείου, η αποστολή γίνει συστημένη.
Σε περίπτωση που υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς (πλην, όπου εφαρμόζεται, των χρημάτων που αναλογούν στη χρήση από εσάς της υπηρεσίας, για την οποία εξακολουθείτε να είστε υπόλογοι), χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή (χωρίς οποιαδήποτε χρέωση), εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά.
Επιστροφή προϊόντος στην Epic: Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν στην Epic, είτε μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), αφού πρώτα ενημερώσετε την Epic στο contactus@epic.com.cy, καταβάλλοντας το κόστος επιστροφής (εκτιμάται σε περίπου είκοσι (20) ευρώ), είτε επιστρέφοντάς το διά χειρός σε οποιοδήποτε κατάστημα μας. Το κόστος επιστροφής θα καλυφθεί από εσάς. Βεβαιωθείτε ότι (α) έχετε επαναφέρει το προϊόν στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, (β) έχετε απενεργοποιήσει την υπηρεσία "Find My iPhone" (για συσκευές Apple) και/ή διαγράψει τον λογαριασμό Google (για Android συσκευές), και (γ) έχετε διαγράψει ή αφαιρέσει από το προϊόν όλα τα προσωπικά σας δεδομένα και/ή τα αρχεία, κωδικούς πρόσβασης, κάρτες SIM και/ή μνήμης και τυχόν άλλα παρελκόμενα. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν απώλειες των προαναφερθέντων.
Εξέταση του προϊόντος: Έχετε το δικαίωμα να εξετάσετε το προϊόν για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του, χειρίζοντας τα και ελέγχοντάς τα με τον ίδιο τρόπο όπως θα κάνατε σε ένα κατάστημα μας. Θεωρούμε ότι η εξέταση του προϊόντος δεν θα πρέπει υπό κανονικές περιστάσεις να ξεπερνά το σύνολο των 30 (τριάντα) λεπτών λειτουργίας του προϊόντος. Εάν έχετε χρησιμοποιήσει το προϊόν με τέτοιο τρόπο που υπερβαίνει την αρχική εξέταση ενός προϊόντος και/ή έχετε προκαλέσει οποιαδήποτε ζημιά στο προϊόν, δικαιούμαστε να ζητήσουμε αποζημίωση για τη μειωμένη αξία του προϊόντος που προκύπτει από τέτοια χρήση και μπορεί να αφαιρέσουμε τέτοια αποζημίωση από οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων που σας οφείλουμε. Με την παραλαβή του προϊόντος, θα επιθεωρήσουμε το προϊόν και θα σας ειδοποιήσουμε για τυχόν μειωμένη αξία.
Φορητότητα: Εάν επιθυμείτε να εξασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής και να μεταφέρετε τον αριθμό σας σε άλλο παροχέα, καταχωρήστε αίτηση φορητότητας στον εν λόγω παροχέα πριν τον τερματισμό της σύμβασής σας. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας αριθμού.
Η επιστροφή προϊόντος το οποίο ο πελάτης θεωρεί ελαττωματικό, πρέπει να γίνει στην αρχική του συσκευασία και με όλα του τα αξεσουάρ, οδηγούς χρήσης κλπ.
Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το εν λόγω προϊόν, σε ένα από τα καταστήματα του δικτύου της Epic (αφού προηγουμένως υπογράψει το σχετικό έντυπο αναφοράς βλάβης) για να σταλεί για τεχνικό έλεγχο, κατά τον οποίο θα διαπιστωθεί κατά πόσο το προϊόν είναι ελαττωματικό ή όχι.
Με την λήψη της παραγγελίας η Epic θα επικοινωνήσει με τον πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (στην υποδειχθείσα από τον πελάτη ηλεκτρονική διεύθυνση) ή/και μέσω τηλεφώνου για να επιβεβαιωθεί η αγορά.
Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί μόνο όταν βρίσκεται σε κάποιο από τα κάτωθι στάδια:
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας δε μπορούν να γίνουν αλλαγές. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να τροποποιήσει την παραγγελία του θα πρέπει να προβεί σε ακύρωση της, εφόσον βρίσκεται σε ένα από τα πιο πάνω στάδια, και να επιλέξει εκ νέου τα προϊόντα.
Αν κάποια από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα, θα πραγματοποιηθεί επικοινωνία με τον πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή / και τηλεφώνου, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την τοποθέτηση της παραγγελίας, ώστε να ενημερωθεί για τον πιθανό χρόνο παράδοσής τους. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα, εφόσον κρίνει ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν τον ικανοποιεί, να ζητήσει την ανάκληση της παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος. Η τυχόν λοιπή παραγγελία μπορεί να εκτελεστεί κανονικά.
Η παράδοση του προϊόντος γίνεται μόνο στον αγοραστή με την επίδειξη της πρωτότυπης ταυτότητας του αιτηθέντος την παραγγελία.