- στο σπίτι σου ή στο γραφείο -
Αποδεχόμαστε επιστροφές ή αλλαγές προϊόντων μέσα σε 14 μέρες από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος σε εσάς, δεδομένου ότι:
Εκτός από τις προϋποθέσεις που συμπεριλήφθηκαν στον όρο (ΙΙ) πιο κάτω, δεν μπορούμε να αποδεχτούμε την επιστροφή κάποιου προϊόντος που έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί.
Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν, με τον τρόπο που αναφέρεται στον όρο (1.2) πιο κάτω.
Το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση:
Με βάση το Nόμο 133(Ι)/2013 οι πελάτες των οποίων η Σύμβαση δεν ολοκληρώθηκε σε κατάστημα της epic έχουν το δικαίωμα, μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών (από την ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας και/ή, σε περίπτωση πώλησης προϊόντος, από την ημερομηνία κατά την οποία σας έχει παραδοθεί το προϊόν) να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση χωρίς να αναφέρετε τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής του προϊόντος, ως αναφέρεται πιο κάτω.
Άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης: Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε με μια ξεκάθαρη δήλωση μέσω επιστολής ή χρησιμοποιώντας το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ και ακολούθως με αποστολή της εν λόγω δήλωσής σας, μέσω ταχυδρομείου, τηλεομοιότυπου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, χρησιμοποιώντας τα ακόλουθα στοιχεία:
Διεύθυνση: Λεωφόρος Κέννεντυ 87, 1077 Λευκωσία
Τηλεομοιότυπο (fax): 96969375
Ηλεκτρονική Διεύθυνση (e-mail): contactus@epic.com.cy
Σημειώνεται ότι η ευθύνη απόδειξης αναφορικά με την ημερομηνία αποστολής της επιστολής / εντύπου υπαναχώρησης, βαραίνει εσάς. Ως εκ τούτου συμβουλεύεστε όπως στην περίπτωση χρησιμοποίησης ταχυδρομείου, η αποστολή γίνει συστημένη.
Σε περίπτωση που υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς (πλην, όπου εφαρμόζεται, των χρημάτων που αναλογούν στη χρήση από εσάς της υπηρεσίας, για την οποία εξακολουθείτε να είστε υπόλογοι), χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή (χωρίς οποιαδήποτε χρέωση), εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά.
Επιστροφή προϊόντος στην epic: Θα επιβαρυνθείτε με το άμεσο κόστος επιστροφής του προϊόντος. Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν, είτε μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) στην πιο πάνω διεύθυνση (αφού προηγουμένως ενημερώσετε την epic στην ηλεκτρονική διεύθυνση contactus@epic.com.cy) καταβάλλοντας τη σχετική δαπάνη επιστροφής, η οποία εκτιμάται κατά το μέγιστο όριο σε περίπου είκοσι (20) ευρώ, είτε επιστρέφοντάς το διά χειρός σε οποιοδήποτε κατάστημα της epic (για επιστροφή ισχύουν οι περιορισμοί οι οποίοι αναφέρονται πιο κάτω).
Αποτελεί προσωπική ευθύνη του πελάτη να βεβαιωθεί ότι με την παράδοση της συσκευής στη epic, όλα τα προσωπικά του δεδομένα και/ή τα αρχεία που έχουν εγκατασταθεί στη συσκευή θα διαγραφούν. Η epic δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων και/ή αρχείων από τη συσκευή. Ο πελάτης έχει την υποχρέωση να αφαιρέσει από τη συσκευή όλους τους κωδικούς πρόσβασης, κάρτες SIM, κάρτες μνήμης και παρελκόμενα, καθώς η epic δεν θα θεωρηθεί υπεύθυνη για τυχόν απώλειες αυτών.
Στην περίπτωση που ο πελάτης έχει χρησιμοποιήσει την συσκευή, οφείλει να απενεργοποιήσει την υπηρεσία "Find My iPhone" από όλες της Apple συσκευές και/ή να καταργηθεί/διαγραφεί ο λογαριασμός Google για όλες τις συσκευές Android με λειτουργικό σύστημα 5.1 ή νεότερη έκδοση και να επαναφέρει την συσκευή στις αρχικές εργοστασιακές ρυθμίσεις πριν επιστρέψει το προϊόν στην epic.
Εξέταση του προϊόντος: Λάβετε υπόψη ότι έχετε το δικαίωμα να εξετάσετε τα προϊόντα για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των προϊόντων, χειρίζοντας τα και ελέγχοντάς τα με τον ίδιο τρόπο όπως θα κάνατε σε ένα κατάστημα της epic. Η epic θεωρεί ότι η εξέταση του προϊόντος για προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και τη λειτουργία του δεν θα πρέπει υπό κανονικές περιστάσεις να ξεπερνά το σύνολο των 30 (τριάντα) λεπτών λειτουργίας του προϊόντος. Εάν έχετε χρησιμοποιήσει το προϊόν με τέτοιο τρόπο που υπερβαίνει την αρχική εξέταση ενός προϊόντος και/ή έχετε προκαλέσει οποιαδήποτε ζημιά στο προϊόν, η epic δικαιούται να ζητήσει αποζημίωση για τη μειωμένη αξία του προϊόντος που προκύπτει από τέτοια χρήση και μπορεί να αφαιρέσει τέτοια αποζημίωση από οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων που οφείλετε σε εσάς ως αποτέλεσμα αυτής της χρήσης Με την παραλαβή του προϊόντος, η epic θα ελέγξει και θα επιθεωρήσει το προϊόν και θα σας ειδοποιήσει για τυχόν μειωμένη αξία που θα αφαιρεθεί από οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων που ενδέχεται να δικαιούστε.
Φορητότητα: Παρακαλώ σημειώστε ότι σε περίπτωση που επιθυμείτε να εξασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας και να μεταφέρετε τον αριθμό σας σε οποιοδήποτε άλλο παροχέα, θα πρέπει να καταχωρήσετε αίτηση φορητότητας στον εν λόγω παροχέα πριν τον τερματισμό της Σύμβασής σας. Η epic δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας του αριθμού σας ή υπηρεσίας αν παραλείψετε να καταχωρήσετε αίτηση σε άλλο παροχέα.
Η επιστροφή προϊόντος το οποίο ο πελάτης θεωρεί ελαττωματικό, πρέπει να γίνει στην αρχική του συσκευασία και με όλα του τα αξεσουάρ, οδηγούς χρήσης κλπ.
Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το εν λόγω προϊόν, σε ένα από τα καταστήματα του δικτύου της epic (αφού προηγουμένως υπογράψει το σχετικό έντυπο αναφοράς βλάβης) για να σταλεί για τεχνικό έλεγχο, κατά τον οποίο θα διαπιστωθεί κατά πόσο το προϊόν είναι ελαττωματικό ή όχι.
Με την λήψη της παραγγελίας η epic θα επικοινωνήσει με τον πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (στην υποδειχθείσα από τον πελάτη ηλεκτρονική διεύθυνση) ή/και μέσω τηλεφώνου για να επιβεβαιωθεί η αγορά.
Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί μόνο όταν βρίσκεται σε κάποιο από τα κάτωθι στάδια:
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας δε μπορούν να γίνουν αλλαγές. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να τροποποιήσει την παραγγελία του θα πρέπει να προβεί σε ακύρωση της, εφόσον βρίσκεται σε ένα από τα πιο πάνω στάδια, και να επιλέξει εκ νέου τα προϊόντα.
Αν κάποια από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα, θα πραγματοποιηθεί επικοινωνία με τον πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή / και τηλεφώνου, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την τοποθέτηση της παραγγελίας, ώστε να ενημερωθεί για τον πιθανό χρόνο παράδοσής τους. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα, εφόσον κρίνει ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν τον ικανοποιεί, να ζητήσει την ανάκληση της παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος. Η τυχόν λοιπή παραγγελία μπορεί να εκτελεστεί κανονικά.
Η παράδοση του προϊόντος γίνεται μόνο στον αγοραστή με την επίδειξη της πρωτότυπης ταυτότητας του αιτηθέντος την παραγγελία.