- στο σπίτι σου ή στο γραφείο -
ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ CLOUD BUSINESS COLLABORATION
1. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο σε εταιρικούς πελάτες της Epic ltd (epic) οι οποίοι έχουν υπηρεσία πρόσβασης από την Epic.
2. Ο συνδρομητής πρέπει να υπογράψει 24-μηνο συμβόλαιο με την Epic για την υπηρεσία Cloud Business Collaboration.
3. Η υπηρεσία Epic Cloud Business Collaboration είναι υπηρεσία σταθερής ΙΡ τηλεφωνίας που προσφέρεται από κεντρικούς εξυπηρετητές οι οποίοι βρίσκονται στα κέντρα δεδομένων της Epic ltd.
4. Υποχρεώσεις Συνδρομητή:
- για να μπορέσει η Epic να παρέχει την υπηρεσία Cloud Business Collaboration, ο συνδρομητής πρέπει να πληροί κάποιες βασικές προϋποθέσεις όπως φαίνεται πιο κάτω:
- Το υποστατικό του πελάτη θα πρέπει να είναι εξοπλισμένο με δομημένη καλωδίωση για LAN (τύπου Cat5e ή καλύτερη)
- Μία (1) RJ45 πόρτα αποκλειστικά ανά SIP τηλεφωνική συσκευή σε κάθε σημείο όπου θα εγκατασταθεί SIP τηλεφωνική συσκευή
- Όλα τα σημεία RJ45 για τις SIP τηλεφωνικές συσκευές θα πρέπει να τερματίζονται σε ένα κεντρικό κατανεμητή καλωδίων μέσα στο υποστατικό του πελάτη
- Απαιτείται τροφοδοσία ρεύματος 220V AC σε κάθε σημείο όπου θα εγκατασταθεί SIP τηλεφωνική συσκευή
- Απαιτείται ένα L2 ethernet switch/hub το οποίο να είναι εγκατεστημένο στον κεντρικό κατανεμητή καλωδίων του υποστατικού. Το switch θα πρέπει να έχει αρκετές διαθέσιμες πόρτες για να μπορέσει να εξυπηρετήσει όλες τις SIP τηλεφωνικές συσκευές του πελάτη.
- Κεντρική τηλεφωνική γραμμή στον κεντρικό κατανεμητή καλωδίων η οποία θα χρησιμοποιηθεί για την σύνδεση του DSL access modem
- Στην περίπτωση όπου ο πελάτης επιθυμεί να χρησιμοποιήσει ή να αγοράσει δικές του SIP συσκευές τότε αυτές θα πρέπει να συμμορφώνονται με την λίστα πιστοποιημένων SIP συσκευών της Epic
* Ο συνδρομητής θα πρέπει να καλύψει όλα τα έξοδα που αφορούν την αρχική εγκατάσταση της υπηρεσίας Cloud Business Collaboration.
* Ο συνδρομητής έχει την επιλογή να πληρώσει τις τηλεφωνικές συσκευές με την υπογραφή του συμβολαίου ή μέσω μηνιαίων δόσεων που θα συμφωνηθούν με την υπογραφή του συμβολαίου. Σε περίπτωση που ο συνδρομητής χρειάζεται επιπρόσθετες τηλεφωνικές συσκευές θα πρέπει να καλύψει το επιπρόσθετο κόστος.
* Ο συνδρομητής θα πρέπει να καλύψει οποιαδήποτε έξοδα που μπορεί να προκύψουν από οποιαδήποτε αλλαγή ή/και πρόσθεση στον υφιστάμενο εξοπλισμό.
5. Υποχρεώσεις Epic:
- Η Epic είναι υποχρεωμένη να προχωρήσει με την αρχική εγκατάσταση της υπηρεσίας Cloud Business Collaboration εάν το υποστατικό του πελάτη πληροί τις βασικές προϋποθέσεις που αναφέρονται πιο πάνω.
- Να έχει διαθέσιμα modems και τηλεφωνικό τερματικό εξοπλισμό.
- η Epic είναι υπεύθυνη για την συντήρηση και καλή λειτουργία της υπηρεσίας
- η Epic πρέπει να τιμολογεί τον συνδρομητή σε μηνιαία βάση
6. Με την παροχή του Cloud Business Collaboration, η Epic παρέχει δωρεάν στους συνδρομητές της την υπηρεσία «BroadSoft Webex for BroadWorks», η οποία υποστηρίζεται από τη Cisco και αφορά μια πολυλειτουργική εφαρμογή τηλεδιάσκεψης. Η εφαρμογή επιτρέπει στους συνδρομητές να συναντηθούν με οποιονδήποτε, οπουδήποτε, σε πραγματικό χρόνο από το γραφείο ή το σπίτι τους, εφόσον έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από τον υπολογιστή τους ή έχουν εγκαταστήσει την εφαρμογή “WebEx mobile app” στην συσκευή τους. Η υπηρεσία "BroadSoft Webex for BroadWorks" δεν προσφέρεται ως αυτόνομη υπηρεσία και η Epic διατηρεί το δικαίωμα να τερματίσει και/ή να διακόψει την παροχή της υπηρεσίας "BroadSoft Webex for BroadWorks" ανά πάσα στιγμή. (α) Η EPIC ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ έναντι του συνδρομητή, ΕΙΤΕ ΣΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΔΙΚΗΜΑ Η ΥΠΟ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ (ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ, ΑΥΣΤΗΡΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΑΜΕΛΕΙΑΣ) ΓΙΑ ΑΠΟΛΕΣΜΕΝΑ ΚΕΡΔΗ Η ΕΣΟΔΑ, ΑΠΩΛΕΙΑ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗΣ, ΑΠΟΛΕΣΜΕΝΑ Η ΚΑΤΑΣΤΡΑΜΜΕΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΑΝΑΦΟΡΕΣ, ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Η ΟΜΟΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ, Η ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΜΜΕΣΗ, ΕΙΔΙΚΗ, ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΗ, ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗ, ΤΙΜΩΡΗΤΙΚΗ Η ΣΥΝΑΦΗΣ ΖΗΜΙΕΣ, ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ (ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΜΕΡΙΚΗΣ) Η ΜΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ "BROADSOFT WEBEX FOR BROADWORKS". (Β) Η EPIC ΔΕΝ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΥΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ "BROADSOFT WEBEX FOR BROADWORKS" ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ Η ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΑ. (Γ) ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ "BROADSOFT WEBEX FOR BROADWORKS" ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΤΕ ΔΩΡΕΑΝ, ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ EPIC ΚΑΤΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ 0,00 EUR. (Δ) ΚΑΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΜΟΡΦΗΣ, ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ Η ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ Η ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ ΟΤΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΝΑ (1) ΕΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ (I) ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ Η ΤΗΣ ΛΗΞΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ Η (II) ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΙΤΙΑ ΔΡΑΣΗΣ.
7. Σε περίπτωση τερματισμού πριν την λήξη του συμβολαίου, ο συνδρομητής είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει το modem στην Epic ή σε αντίθετη περίπτωση θα χρεωθεί το κόστος. Επιπρόσθετα ο συνδρομητής θα πρέπει να πληρώσει όλα τα τιμολόγια μέχρι την ημερομηνία ακύρωσης.
8. Σε περίπτωση που ο συνδρομητής πληρώνει τις τερματικές τηλεφωνικές συσκευές με μηνιαίες δόσεις και το συμβόλαιο τερματιστεί, ο συνδρομητής έχει την υποχρέωση να επιστρέψει τις συσκευές. Εάν ο συνδρομητής επιθυμεί να κρατήσει τις συσκευές μπορεί να το κάνει με την προϋπόθεση ότι θα εξοφλήσει το υπόλοιπο ποσό.
9. Η Epic δεν φέρει ευθύνη εάν η υπηρεσία παρουσιάσει προβλήματα λόγω προβληματικών υποδομών του πελάτη.