- στο σπίτι σου ή στο γραφείο -
Είμαστε δίπλα σας.
Σε συνέχεια των νέων μέτρων που ανακοίνωσε η κυβέρνηση για την ανάσχεση της πανδημίας του κορωνοϊού, η Epic βρίσκεται δίπλα σας για να ανταποκριθεί ξανά στην ανάγκη για επικοινωνία που είναι ακόμη πιο έντονη και αυξημένη. Συνεχίζουμε να προσφέρουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και την καλύτερη εξυπηρέτηση στους συνδρομητές μας έτσι ώστε να καλύπτουμε κάθε σας ανάγκη σε αυτή τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε.
Για την άμεση και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, τα καταστήματα της Epic παραμένουν ανοιχτά σε όλες τις πόλεις εκτός από όσα βρίσκονται εντός εμπορικών κέντρων. Παράλληλα, υπενθυμίζουμε στους συνδρομητές μας ότι τα προϊόντα και υπηρεσίες μας προσφέρονται και μέσω εναλλακτικών καναλιών τα οποία τους δίνουν την ευκαιρία να εξυπηρετηθούν εύκολα και γρήγορα από την άνεση του σπιτιού τους!
Μείνετε ασφαλείς και εμείς θα είμαστε πάντα δίπλα σας για να σας εξυπηρετούμε με ασφάλεια και να καλύπτουμε κάθε σας ανάγκη.
Ναι, η αποστολή SMS στο 8998 είναι δωρεάν για όλους τους συνδρομητές συμβολαίου και καρτοκινητής.
Αν δεν μπορείτε να στείλετε μήνυμα στο 8998, ενδέχεται να έχετε ενεργοποιήσει τη φραγή SMS σε 4ψήφιους αριθμούς, από τις ρυθμίσεις του κινητού σας.
Για απενεργοποίηση της φραγής:
1. Πήγαινετε στις «Ρυθμίσεις»
2. Πατήστε στις «Εφαρμογές»
3. Επιλέξτε «Δικαιώματα» ή «Ειδική Πρόσβαση» από το μενού στα δεξιά
4. Επιλέξτε «Πρόσβαση σε SMS ειδικής χρέωσης» ή «Χρήση Προηγμένων Υπηρεσιών Μηνυμάτων Κειμένου»
5. Επιλέξτε «Ερώτηση» αν θέλετε να βλέπετε την ειδοποίηση ή «Να επιτρέπεται πάντα»
Για θέματα λογαριασμού μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 136 και ακολουθώντας τις οδηγίες του μενού επιλογών ή αν πρόκειται για πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, το Τμήμα Εισπράξεων στο 96969895.
Εναλλακτικά μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας πατώντας εδώ ή στέλνοντας μας μήνυμα στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 24 ωρών.
Για τεχνική υποστήριξη μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 136 και ακολουθώντας τις οδηγίες του μενού επιλογών.
Εναλλακτικά μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας πατώντας εδώ ή στέλνοντας μας μήνυμα στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 24 ωρών.
Κύριο μέλημα μας παραμένει πάντα η υγεία τόσο των εργαζομένων μας όσο και των πελατών μας. Ήδη εφαρμόζουμε την τηλεργασία από το σπίτι με πέραν του 85% του προσωπικού μας, αξιοποιώντας στο έπακρο τη σύγχρονη τεχνολογία, σε συνδυασμό με τις άρτιες τεχνικές υποδομές και τεχνογνωσία μας, έτσι ώστε η παροχή των υπηρεσιών μας αλλά και η εξυπηρέτηση των πελατών μας να συνεχίζονται απρόσκοπτα.
Λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα έτσι ώστε να συνεχίσουμε να εξυπηρετούμε απρόσκοπτα τους συνδρομητές μας και ταυτόχρονα να προστατεύουμε το προσωπικό μας. Οι άνθρωποι μας στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι εδώ και συνεχίζουν να σας εξυπηρετούν και να ανταποκρίνονται σε κάθε σας αίτημα από την ασφάλεια του σπιτιού τους μέσω των άρτιων τεχνικών υποδομών μας.
Επίσης, οι τεχνικοί μας συνεχίζουν να προσφέρουν τεχνική υποστήριξη και εγκατάσταση νέων γραμμών λαμβάνοντας πάντα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για την ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας.
Για να σταματήσεις να λαμβάνεις τον λογαριασμό σου με το ταχυδρομείο θα πρέπει να ενεργοποιήσεις τον ηλεκτρονικό σου λογαριασμό έτσι ώστε να ξεκινήσεις να λαμβάνεις τον λογαριασμό σου στο e-mail σου.
Με το epic e-Invoice έχεις κάθε μήνα τον λογαριασμό σου κατευθείαν στο e-mail σου, χωρίς χαρτιά και καθυστερήσεις.
- Εντελώς δωρεάν
- Εξοικονομεί χώρο και χρόνο αφού δεν χρειάζεται η αρχειοθέτηση των λογαριασμών.
- Βοηθά στην προστασία του περιβάλλοντος αφού δεν χρησιμοποιείται πλέον χαρτί.
- Εύκολα προσβάσιμο αφού το βρίσκεις όποτε θες στο e-mail σου.
- Δίνει την ευκολία άμεσης πληρωμής ηλεκτρονικά, πατώντας το link που σου δίνεται στο e-mail.
Κάλεσε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Epic στο 136 ή επισκέψου οποιοδήποτε κατάστημα Epic το οποίο παραμένει ανοιχτό ή συμπλήρωσε την αίτηση στην ιστοσελίδα μας της Epic.
Πατήστε εδώ για να ενημερωθείτε για τα καταστήματα της Εpic που συνεχίζουν να εξυπηρετούν το κοινό καθώς και για το ωράριο λειτουργίας τους.
Στα καταστήματά που παραμένουν ανοιχτά έχουν ληφθεί όλα τα αναγκαία μέτρα πρόληψης και εφαρμόζονται πιστά οι τελευταίες οδηγίες για έλεγχο της ροής του αριθμού των πελατών, όπως ανακοινώθηκαν από τις αρχές. Τηρούμε αυστηρά τα εξής μέτρα ασφαλείας:
• Οι πόρτες μένουν συνέχεια ανοιχτές κατά τις εργάσιμες ώρες των καταστημάτων.
• Διάθεση γαντιών και αντισηπτικών για το προσωπικό αλλά και για τους επισκέπτες.
• Το προσωπικό διατηρεί 2 μέτρα απόσταση ο ένας απ΄τον άλλο. Έχει τοποθετηθεί και σήμανση στα καταστήματα για το συγκεκριμένο μέτρο απόστασης.
• Τηρούμε την παραμονή μέγιστου αριθμό πελατών στα καταστήματα μας βάση των τετραγωνικών. Τηρείται η αναλογία 1 ατόμου ανά 8 τετραγωνικά μέτρα.
• Διενεργούμε απολυμάνσεις ακολουθώντας πιστά τις σχετικές οδηγίες που μας έχουν δοθεί.
Μπορείς να αναβαθμίσεις το υφιστάμενο σου πλάνο σταθερής τηλεφωνίας και internet επιλέγοντας κάποιο άλλο που ταιριάζει καλύτερα στις επικοινωνιακές σου ανάγκες. Για να ενημερωθείς σχετικά με τη διαθεσιμότητα των ταχυτήτων internet στην περιοχή σου αλλά και για να αναβαθμίσεις το πλάνο σταθερής τηλεφωνίας και internet κάλεσε το 136.
Ναι ισχύει. Όλοι οι συνδρομητές της Epic που ταξιδεύουν σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) και του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ), απολαμβάνουν την επικοινωνία τους χρησιμοποιώντας άφοβα το κινητό τους, χωρίς τέλη περιαγωγής. Μάθε περισσότερες πληροφορίες.
Στην Epic μπορείτε να πληρώσετε τον λογαριασμό σας και να κάνετε τις συναλλαγές σας άμεσα και με ασφάλεια, μέσω διαδικτύου ή τηλεφωνικά.
Μέσω διαδικτύου:
• με την εφαρμογή my epic (πληρωμή λογαριασμού κινητής, έλεγχος υπολοίπου και ανάλυση λογαριασμού, ενεργοποίηση υπηρεσιών, πίστωση λογαριασμού prepaid κτλ)
https://www.epic.com.cy/el/page/S1lYBQap/my-epic-app
• στο portal epic pay (πληρωμή λογαριασμού κινητής και πίστωση λογαριασμού prepaid)
https://epicpay.com.cy
• στην ιστοσελίδα JCC Smart (πληρωμή λογαριασμών κινητής, σταθερής τηλεφωνίας & internet, Broadband HomeBox και Broadband in a Box καθώς και πίστωση λογαριασμού prepaid)
https://www.jccsmart.com
Τηλεφωνικά:
• καλώντας το Τμήμα Εισπράξεων της Εpic στο 96969895
• καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Epic στο 136 και ακολουθώντας τις οδηγίες του μενού επιλογών
Μάθετε περισσότερα: https://www.epic.com.cy/el/page/ByTVpwgbl/my-epic
Μπορείτε να κάνετε top-up τον prepaid λογαριασμό σας από το σπίτι μέσω:
• του portal epic pay
https://epicpay.com.cy
• της ιστοσελίδας JCC Smart
https://www.jccsmart.com
Οι υπηρεσίες και τα προϊόντα μας, πέραν των καταστημάτων μας προσφέρονται από το διαδίκτυο και τηλεφωνικά.
Μέσω διαδικτύου:
• Στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Epic (Epic Online Store) www.epic.com.cy
• Συμπληρώνοντας την διαδικτυακή φόρμα επικοινωνίας 'Callback' για να επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 24 ωρών: www.epic.com.cy/el/page/HJUcf466/request-callback
Μέσω Τηλεφώνου:
• Καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 136
• Καλώντας το Τμήμα Τηλεφωνικών Πωλήσεων στο 800 10 800
Το my epic είναι η εφαρμογή self care της epic, η οποία σου δίνει τον απόλυτο έλεγχο της σύνδεσής σου! Η εφαρμογή σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε, ο κάθε συνδρομητής της epic, να μπορεί εύκολα και γρήγορα, να παρακολουθεί τη χρήση του και να τροποποιεί το πλάνο και τις υπηρεσίες του, από το κινητό του.
Η εφαρμογή my epic είναι διαθέσιμη σε ελληνικά και αγγλικά για όλους τους Συνδρομητές Κινητής Τηλεφωνίας της epic (συμβολαίου και καρτοκινητής) και μπορείς να την κατεβάσεις και να την χρησιμοποιείς χωρίς χρέωση.
Αν είσαι συνδρομητής σε πλάνο συμβολαίου κινητής, μπορείς:
• να ελέγξεις το υπόλοιπο σου σε λεπτά ομιλίας, SMS και όγκο δεδομένων
• να ενεργοποιήσεις ή να απενεργοποιήσεις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας
• να πληρώσεις τον μηνιαίο λογαριασμό σου
• να δεις ανάλυση του πιο πρόσφατου λογαριασμού σου
• να αλλάξεις το πλάνο σου
• να βρεις το πλησιέστερο epic Store
Αν είσαι συνδρομητής καρτοκινητής, μπορείς:
• να ελέγξεις το υπόλοιπο σου
• να ενεργοποιήσεις ή να απενεργοποιήσεις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας
• να πιστώσεις τον λογαριασμό σου ή τον λογαριασμό κάποιου άλλου
• να βρεις το πλησιέστερο epic Store
Για να κατεβάσεις και να ενεργοποιήσεις την εφαρμογή my epic:
1. Επέλεξε το App Store που είναι συμβατό με τη συσκευή σου
2. Ψάξε για την εφαρμογή my epic και εγκατέστησε την στο κινητό σου
3. Ενεργοποίησε τον my epic λογαριασμό σου
Μπορείς επίσης να εγκαταστήσεις την εφαρμογή απευθείας πατώντας εδώ για συσκευές iOS ή εδώ για συσκευές Android.
Σε εναρμόνιση με τον Κώδικα Πρακτικής του Συνδέσμου GSM σχετικά με τα ανεπιθύμητα διαφημιστικά μηνύματα (SPAM), στην Epic προσφέρουμε στους συνδρομητές μας διάφορους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αναφέρουν/καταχωρήσουν παράπονο για μηνύματα SPAM τα οποία λαμβάνουν στο κινητό τους τηλέφωνο μέσω SMS και MMS.
Αφού λάβουμε τέτοιες καταγγελίες, θα διερευνήσουμε το παράπονό σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για το αποτέλεσμα. Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 48 ωρών από την ώρα του παραπόνου. Εάν καταστεί δυνατό, θα ζητήσουμε από τους αποστολείς τέτοιων μηνυμάτων SPAM να αφαιρέσουν τον αριθμό του κινητού σας από τον κατάλογο αποδεκτών τους.
- Προωθήστε τα μηνύματα SPAM που έχετε λάβει στην ηλεκτρονική διεύθυνση contactus@epic.com.cy ή
- Καλέστε το 136 και μιλήστε με Λειτουργό του Κέντρου Εξυπηρέτησης ή
- Επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματα της Epic που παραμένουν ανοιχτά και αναφέρετε σε έναν Λειτουργό Πωλήσεων το παράπονό σας.
- Θα μας διευκολύνετε εάν μας αναφέρετε τον αριθμό του αποστολέα.
Το Data Booster είναι ένα πακέτο δεδομένων το οποίο προσφέρεται στον συνδρομητή όταν έχει καταναλώσει όλο τον συμπεριλαμβανόμενο όγκο δεδομένων του. Το πακέτο λειτουργεί σαν μια μικρή ενίσχυση για να καλύψει τις ανάγκες του συνδρομητή για χρήση δεδομένων, μέχρι το τέλος του μήνα.
Όταν η χρήση δεδομένων σου φτάσει στο 70%, η epic θα σε ενημερώσει μέσω SMS ότι ο συμπεριλαμβανόμενος όγκος δεδομένων σου έχει σχεδόν εξαντληθεί. Τότε θα σου δοθεί η επιλογή να ενεργοποιήσεις το Data Booster που αντιστοιχεί στο πλάνο σου.
Πλάνο κινητής | Data Booster | Τιμή |
SMALL | 250MB | Χρέωση 5.00 EUR για 250 MB data booster |
MEDIUM | 250MB | Χρέωση 5.00 EUR για 250 MB data booster |
UNLIMITED 2 | 250MB, 1024 ΜΒ | Χρέωση 5.00 EUR για 250 MB data booster Χρέωση 10.00 EUR για 1024 MB data booster |
UNLIMITED 6 | 250MB, 1024 ΜΒ | Χρέωση 5.00 EUR για 250 MB data booster Χρέωση 10.00 EUR για 1024 MB data booster |
UNLIMITED 12 | 250MB, 1024 ΜΒ |
Χρέωση 5.00 EUR για 250 MB data booster |
UNLIMITED ALL | 5GB | Χρέωση 14.90 EUR για 5 GB data booster |
Πλάνο Broadband in a Box | Data Booster |
Broadband in a Box Medium | 10 GB – 5.00 EUR |
Broadband in a Box Large | 10 GB – 5.00 EUR |
Broadband in a Box XLarge | 10 GB – 5.00 EUR |
Broadband Homebox 20Mbps | 50 GB – 9.00 EUR |
Broadband Homebox 60Mbps | 50 GB – 9.00 EUR |
Τρόποι ενεργοποίησης:
- Mε SMS: Στείλε Databoost και τον όγκο δεδομένων που αντιστοιχεί στο πλάνο σου, στο 6020. Παράδειγμα: “Databoost250” or “Databoost1024”.
- Κάλεσε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 136.
- Μέσω του my epic App.
Τρόποι ενεργοποίησης:
- Με SMS: Στείλε “Top up” στο 6020. Το SMS θα πρέπει να αποσταλεί από τον αριθμό επικοινωνίας που δηλώθηκε κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας.
- Κάλεσε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 136.