Η συσκευή σου πρέπει να σταλεί για επισκευή;
Σου δίνουμε δανεική συσκευή μέχρι την επιδιόρθωση της δικής σου.
- στο σπίτι σου ή στο γραφείο -
Σε περίπτωση που χρειαστεί να φέρεις τη συσκευή σου για επιδιόρθωση στην Epic, ως συνδρομητής μας έχεις το δικαίωμα να ζητήσεις δανεικό κινητό τηλέφωνο για να χρησιμοποιείς ενόσω η δική σου επιδιορθώνεται.
Για πελάτες που δεν είναι συνδρομητές της Epic και πελάτες που είναι συνδρομητές καρτοκινητής Epic PayAsYouGo, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να προσκομίσουν κατά την ημερομηνία υπογραφής της συμφωνίας δανεισμού, μια έγκυρη πιστωτική κάρτα με πιστωτικό όριο ίσο ή μεγαλύτερο από την τιμή της συσκευής, καθώς επίσης και την πολιτική τους ταυτότητα.
1. Γενικοί Όροι
"Πελάτης" είναι το πρόσωπο που υπογράφει αυτή τη συμφωνία και ο οποίος δικαιούται να χρησιμοποιήσει, την συσκευή δανεισμού («Συσκευή») που παρέχεται σε αυτόν / αυτήν από την Epic σε περιπτώσεις όπου έχει υποβάλει τη δική του συσκευή στο κέντρο επισκευών της Epic και για την οποία επισκευή έχει υπογράψει αναφορά βλάβης.
Οι όροι και προϋποθέσεις της παρούσας Συμφωνίας ( "η Συμφωνία") σχετίζονται με τη Συσκευή για όλη τη χρονική διάρκεια κατοχής της από τον Πελάτη. Σε κάθε περίπτωση η Epic είναι και παραμένει να είναι ο νόμιμος ιδιοκτήτης της Συσκευής.
Παραλαμβάνοντας τη Συσκευή, ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι αυτός / αυτή έχει διαβάσει και κατανοήσει τους όρους της Συμφωνίας και συμφωνεί να δεσμεύεται από αυτούς. Epic διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει τη χρήση του Πελάτη ανά πάσα στιγμή, για οποιονδήποτε λόγο, συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, εάν ο Πελάτης έχει παράσχει ψευδείς ή παραπλανητικές πληροφορίες ή έχει παραβιάσει τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις.
Οι παρόντες όροι της Συμφωνίας ισχύουν συμπληρωματικά των όρων και προϋποθέσεων που ισχύουν για προϊόντα και/ ή υπηρεσίες που προσφέρονται από την Epic και είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα της Epic.
Η παρούσα Συμφωνία Δανεισμού ερμηνεύεται σύμφωνα με τους νόμους της Κυπριακής Δημοκρατίας.
2. Δικαιούχοι
Σε κάθε περίπτωση ο Πελάτης πρέπει να έχει την νόμιμη ηλικία για δικαιοπραξία (18 ετών) και να διαμένει μόνιμα στο έδαφος της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Δικαιούχοι να παραλάβουν Συσκευή είναι τα άτομα που έχουν υπογράψει οποιοδήποτε πλάνο συμβολαίου κινητής τηλεφωνίας (Epic Pay Monthly) με την epic. Για Πελάτες που δεν είναι συνδρομητές της Epic και/ή Πελάτες συνδρομητές προπληρωμένης τηλεφωνίας (Epic PayAsYouGo) απαραίτητη προϋπόθεση είναι να προσκομίσουν μια έγκυρη πιστωτική κάρτα με πιστωτικό όριο ίσο ή μεγαλύτερο από την τιμή της Συσκευής και την πολιτική τους ταυτότητα κατά την ημερομηνία υπογραφής της Συμφωνίας.
Η Συσκευή δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε χρήστη, εκτός από τον Πελάτη. Σε κάθε περίπτωση που τυχόν συμβεί κάποια ζημιά θα είναι η ευθύνη του Πελάτη ο οποίος υπέγραψε τη παρούσα Συμφωνία. Η Συσκευή δεν μπορεί να υπομισθωθεί σε άλλο τρίτο πρόσωπο από τον Πελάτη.
3. Χρήση της Συσκευής από τον Πελάτη
Ο Πελάτης δεν μπορεί να εκτελέσει παράνομες δραστηριότητες ή να προκαλέσει ζημιά στην Συσκευή, καθώς και να κάνει χρήση της Συσκευής για τον οποιοδήποτε παράνομο σκοπό. Οποιαδήποτε χρήση της Συσκευής που μπορεί να βλάψει το καλό όνομα της Epic [ή το όνομα της κατασκευάστριας εταιρείας της Συσκευής], δίνει στην Epic το δικαίωμα να καταγγείλει αυτομάτως τη παρούσα Συμφωνία με άμεση ισχύ και αξίωση για αποζημίωση των ζημιών που τυχόν καταβλήθηκαν από τη Epic.
Ο Πελάτης θα είναι υπεύθυνος για κάθε αδίκημα που διαπράχθηκε κατά τη διάρκεια της περιόδου που είχε στην κατοχή του τη Συσκευή όπως εάν ο Πελάτης ήταν ο ιδιοκτήτης της Συσκευής.
4. Προσωπικά Δεδομένα
Μετά από αίτημα της Αστυνομίας ή οποιασδήποτε επίσημης ή διοικητικής αρχής, η Epic μπορεί να μεταφέρει τα προσωπικά στοιχεία του Πελάτη. Η οποιαδήποτε μεταβίβαση προσωπικών δεδομένων θα γίνει σύμφωνα με τους κανονισμούς και τα διατάγματα που προνοούν για την προστασία προσωπικών δεδομένων με βάση πάντοτε την εκάστοτε σε ισχύ Νομοθεσία.
Κατά τη στιγμή της υπογραφής της παρούσας Συμφωνίας δανεισμού Συσκευής, ο Πελάτης θα πρέπει να ελέγξει την κατάσταση της Συσκευής και να συμπληρώσει την φόρμα/αίτηση "Κατάσταση παράδοσης της Συσκευής / Αναφορά Βλάβης καταχωρώντας τα απαραίτητα προσωπικά του στοιχεία.
Ο Πελάτης κατά την επιστροφή της Συσκευής υποχρεούται να διασφαλίζει ότι η Συσκευή δεν περιλαμβάνει και /ή είναι απαλλαγμένη από οποιαδήποτε στοιχεία /πληροφορίες τα οποία/οι οποίες λογίζονται προσωπικά δεδομένα τέτοια όπως δεδομένα επαφών, φωτογραφίες, βίντεο, μηνύματα ή και οποιαδήποτε άλλα στοιχεία τα οποία αφορούν πρόσωπο άλλο από την Epic.
Ο Πελάτης οφείλει να επαναφέρει την Συσκευή στις αρχικές εργοστασιακές ρυθμίσεις, πριν να επιστρέψει τη Συσκευή πίσω στην Epic και να αφαιρέσει, εάν υπάρχει, την κάρτα μνήμης (memory card). Προτού προβεί στην επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων πρέπει να αφαιρεθεί η υπηρεσία "Find My i-Phone" από όλες τηςApple συσκευές, για όλες τις συσκευές Android με λειτουργικό σύστημα 5.1 ή νεότερη έκδοση, ο πελάτης πρέπει να καταργήσει το λογαριασμό Google προτού εκτελέσει επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων. Στην ιστοσελίδα της Epic υπάρχουν αναρτημένες οδηγίες όπως και σύνδεσμοι αντιστοίχως της κατασκευάστριας εταιρείας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για επαναφορά της συσκευής στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.
Η Epic δεν θα φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν πράξει και/ή αμελήσει να τηρήσει τις υποχρεώσεις του με βάση την παρούσα Συμφωνία αναφορικά με τα προσωπικά του δεδομένα.
5. Απώλεια, ζημιές, καταστροφή της Συσκευής
Στην περίπτωση που η Συσκευή απωλεσθεί και/ή κλαπεί, ο Πελάτης θα πρέπει αμέσως να ενημερώσει τηνepic. Σε περίπτωση που δεν ενημερώσει την Epic θα είναι υπεύθυνος για όλες τις δαπάνες που συνδέονται με οποιεσδήποτε άμεσες, έμμεσες ή παρεπόμενες ζημίες. Η Epic σε περίπτωση κλοπής και/ή απώλειας θα ενημερώσει την Αστυνομία δηλώνοντας την συγκεκριμένη Συσκευή ως απολεσθείσα ή κλαπείσα με αποτέλεσμα η Συσκευή να τοποθετείτε στην μαύρη λίστα και να τίθεται εκτός λειτουργίας. Σε περίπτωση που τοποθετηθεί οποιαδήποτε κάρτα SIM στην συγκεκριμένη συσκευή μετά την καταγγελία για κλοπή η απώλεια ο πάροχος στον οποίο ανήκει η συγκεκριμένη κάρτα SIM θα ενημερωθεί και αντίστοιχα θα ενημερώσει την Αστυνομία.
Αν κατά τη διάρκεια της περιόδου δανεισμού η Συσκευή παρουσιάσει πρόβλημα ο Πελάτης οφείλει να ενημερώσει την Epic. Αποκλειστικά η Epic και/ή οι εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι της επιτρέπεται να προβούν στις οποιεσδήποτε διορθώσεις και/ή επισκευή της Συσκευής. Το κόστος επισκευών που τυχόν πραγματοποιήθηκε από τον Πελάτη, δεν θα επιστρέφεται στον τελευταίο από την Epic.
Ο Πελάτης πρέπει να επιστρέψει τη Συσκευή σε οποιοδήποτε κατάστημα της Epic στην ίδια κατάσταση την οποία του παραδόθηκε και να έχει επαναφέρει την Συσκευή στις αρχικές εργοστασιακές ρυθμίσεις διαφορετικά ο Πελάτης θα είναι υπεύθυνος για όλα τα έξοδα επισκευής που θα προκύψουν από τις ζημιές. Σε κάθε περίπτωση το κόστος ζημιών που θα οφείλει να πληρώσει ο Πελάτης στην Epic δεν θα ξεπερνά το ποσό που αναγράφεται στην αναφορά βλάβης το οποίο έχει αποδεχτεί με την υπογραφή του.
Ο Πελάτης πρέπει εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία που θα ειδοποιηθεί από την Epic ότι η αρχική συσκευή του είναι έτοιμη για παραλαβή να επιστρέψει την Συσκευή δανεισμού πίσω στην Epic. Σε περίπτωση που αμελήσει και/ή δεν το πράξει για οποιοδήποτε λόγο εντός του προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος η Epic θα χρεώσει τον Πελάτη στο επόμενο μηνιαίο τιμολόγιο το ποσό της Συσκευής το οποίο αναγράφεται στην αναφορά βλάβης την οποία έχει υπογράψει.