- στο σπίτι σου ή στο γραφείο -
Πως θα αποκτήσεις eSIM;
Εάν δεν είσαι συνδρομητής κινητής της Epic, μπορείς τώρα να συνδεθείς με το πλάνο κινητής το οποίο ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες και να αποκτήσεις την eSIM.
Εάν είσαι ήδη συνδρομητής σε οποιοδήποτε πλάνο κινητής της Epic, επισκέψου ένα κατάστημα Epic για να αλλάξεις την φυσική σου κάρτα SIM σε eSIM.
Πως θα ενεργοποιήσεις την eSIM στη συσκευή σου;
Με την απόκτηση της καινούργιας σου eSIM, θα παραλάβεις ένα κωδικό QR για να ενεργοποιήσεις το eSIM προφίλ σου.
1. Συνδέσου με την eSIM συμβατή συσκευή σου σε ένα διαθέσιμο δίκτυο WiFi για να ενεργοποιήσεις το eSim προφίλ σου.
2. Σάρωσε τον μοναδικό QR κωδικό που σου έχει δοθεί από την Epic και το eSIM προφίλ σου θα εγκατασταθεί αυτόματα στη συσκευή σου.
Τι σου προσφέρει η eSIM;
Ευκολία
Τέλος οι φυσικές κάρτες SIM, πλέον δεν χρειάζεται να αφαιρείς την κάρτα SIM και να την μεταφέρεις σε άλλη συσκευή. Απλά ενεργοποιείς τον αριθμό σου με eSIM σαρώνοντας ένα QR κωδικό, εύκολα και γρήγορα.
Χρήση 2 αριθμών τηλεφώνου στην ίδια συσκευή
Δυνατότητα να έχεις 2 αριθμούς σε μία συσκευή, σημαντικό όφελος για σένα που η συσκευή σου υποστηρίζει μόνο 1 κάρτα SIM. Τώρα μπορείς να έχεις στην ίδια συσκευή έναν αριθμό για επαγγελματική χρήση και έναν άλλο για προσωπική χρήση. Απαραίτητη προϋπόθεση η συσκευή σου να υποστηρίζει eSIM.
Ασφάλεια
Η eSIM είναι απόλυτα ασφαλής αφού προστατεύεται από πιστοποιητικά ασφάλειας.
Συνεισφορά στην προστασία του περιβάλλοντος
Η eSIM είναι φιλική στο περιβάλλον.
Τι είναι η eSΙΜ?
H eSIM είναι μια ψηφιακή κάρτα SIM η οποία ενσωματώνεται απευθείας στη συσκευή προσφέροντας νέες δυνατότητες στον χρήστη, μεγαλύτερη ευκολία και ασφάλεια. Είναι δηλαδή η κάρτα SIM όπως την ήξερες μέχρι σήμερα χωρίς όμως τη φυσική της μορφή. Στην πράξη είναι ένα μικροσκοπικό chip το οποίο είναι ενσωματωμένο στη συσκευή σου και που πλέον αντικαθιστά την φυσική κάρτα SIM που έπρεπε να τοποθετήσεις στην συσκευή για να συνδεθείς με το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της Epic.
Τώρα, με την eSΙΜ δεν χρειάζεται πλέον να τοποθετείς και να αφαιρείς κάποιο εξωτερικό chip στη συσκευή σου όπως έχεις συνηθίσει με τις παραδοσιακές κάρτες SΙΜ.
1. Τι είναι η κάρτα eSIM;
eSIM (embedded-SIM) είναι ένας νέος τύπος κάρτας SIM, ο οποίος είναι ενσωματωμένος σε συσκευή συμβατή με eSIM. Όπως μια φυσική κάρτα SIM, μια eSIM παρέχει τη σύνδεσή σου στο δίκτυο της Epic, ώστε να μπορείς να χρησιμοποιείς το πλάνο κινητής τηλεφωνίας σου.
2. Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση της eSIM;
Ευκολία, ευελιξία, ασφάλεια. Επίσης, σου προσφέρει την δυνατότητα να έχεις τόσο επαγγελματικούς όσο και προσωπικούς αριθμούς τηλεφώνου στην ίδια συσκευή. Είναι η ιδανική λύση όταν ταξιδεύεις στο εξωτερικό και επιθυμείς να έχεις και 2ο αριθμό της χώρας που βρίσκεσαι στην συσκευή σου.
3. Πόσο ασφαλής είναι μια eSIM;
Η eSIM παρέχει το ίδιο επίπεδο ασφάλειας με οποιαδήποτε φυσική κάρτα SIM. Επιπλέον, δεδομένου της φύσης της, δεν μπορεί να κλαπεί και να αφαιρεθεί από το κινητό σου, που σημαίνει ότι σε μια τέτοια περίπτωση μπορείς να απενεργοποιήσεις άμεσα το eSIM προφίλ σου.
4. Ποιες συσκευές υποστηρίζουν eSIM;
Αν και υπάρχουν πολλές συσκευές που υποστηρίζουν eSIM, δεν έχουν δοκιμαστεί και εγκριθεί όλες στο δίκτυό μας. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε τη λίστα με τις συσκευές που έχουν δοκιμαστεί και μπορούμε να εγγυηθούμε ότι λειτουργούν σωστά στο δίκτυό μας.
Apple
iPhone 14, 13, 12, 11, SE, XR, XS Series
iPad 7th Gen
Samsung
Galaxy S23, S22, S20 Series
Z Flip4, Z Flip3, Z Flip2, Z Flip Series
Z Fold4, Z Fold 3, Z Fold2, Z Fold series
Galaxy Watch5 Pro LTE, Watch5 LTE
Huawei
Huawei P40 Pro
5. Μπορώ να έχω φυσική κάρτα SIM και eSIM στην ίδια συσκευή;
Δεδομένου ότι η συσκευή σου υποστηρίζει και φυσική κάρτα SIM και eSIM, φυσικά μπορείς!
6. Μπορώ να έχω περισσότερες από μία eSIM στη συσκευή μου;
Ναι μπορείς. Ο αριθμός των eSIM προφίλ που μπορούν να εγκατασταθούν εξαρτάται από τις δυνατότητες της συσκευής σου.
7. Δεν είμαι πελάτης στην Epic. Πώς μπορώ να αποκτήσω eSIM;
Απλώς κάνε εγγραφή στο πρόγραμμα Κινητής Τηλεφωνίας που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σου και απόκτησε τώρα την eSIM σου:
- Μέσω της ιστοσελίδας της Epic
- Σε οποιοδήποτε κατάστημα της Epic
- Σε επιλεγμένα καταστήματα Συνεργατών
- Μέσω του τμήματος Τηλεπωλήσεων της Epic καλώντας στο 159
8. Η eSIM είναι διαθέσιμη με όλα τα πλάνα κινητής τηλεφωνίας;
Ναι, η eSIM είναι διαθέσιμη με όλα τα πλάνα κινητής τηλεφωνίας.
9. Μπορώ να έχω eSIM αν είμαι πελάτης καρτοκινητής;
Εάν είσαι νέος πελάτης που θα αγοράσεις πακέτο καρτοκινητής, τότε είναι διαθέσιμο μόνο με φυσική κάρτα SIM. Ωστόσο, μόλις ενεργοποιηθείς, μπορείς να ζητήσεις να αλλάξεις από φυσική σε eSIM.
10. Είναι η eSIM διαθέσιμη με υπηρεσία Multi-SIM;
Ναι, η eSIM είναι διαθέσιμη με την υπηρεσία Multi-SIM
11. Οι eSIM της Epic υποστηρίζουν το 5G;
Ναι, απλά πρέπει να χρησιμοποιείς συσκευή με δυνατότητα 5G και eSIM.
12. Μπορώ να συνεχίσω να χρησιμοποιώ την eSIM αν ταξιδέψω στο εξωτερικό;
Ναι, μπορείς κανονικά, όπως με την φυσική κάρτα.
13. Μπορώ να κάνω κλήσεις και να στείλω μηνύματα τόσο από τη φυσική κάρτα SIM όσο και από την eSIM;
Ναι, μπορείς να πραγματοποιείς και να λαμβάνεις κλήσεις και μηνύματα και από τους δύο αριθμούς.
14. Ποιες είναι οι χρεώσεις για την eSIM;
Το κόστος μιας νέας eSIM είναι το ίδιο με το κόστος μιας φυσικής κάρτας SIM. Με μόλις €4,99 εφάπαξ, μπορείς να αλλάξεις τη φυσική σου κάρτα SIM σε eSIM.
15. Αν αλλάξω σε eSIM, η υπάρχουσα κάρτα SIM παραμένει ενεργή;
Όταν αλλάζεις από φυσική SIM σε eSIM η υπάρχουσα κάρτα σου θα απενεργοποιηθεί. Ωστόσο, οι συνδρομητές συμβολαίου που επιθυμούν να διατηρήσουν τον αριθμό τους και στις δύο κάρτες SIM μπορούν να το κάνουν με την εγγραφή τους στην υπηρεσία Multi-SIM.
16. Μπορώ να επιστρέψω από την eSIM στη φυσική SIM;
Μπορείς να επιστρέψεις στη φυσική SIM ανά πάσα στιγμή. Απλώς επισκέψου ένα κατάστημα Epic ή ένα επιλεγμένο κατάστημα συνεργατών.
17. Είμαι εταιρικός πελάτης, μπορώ να ενεργοποιήσω την eSIM;
Εάν είσαι εταιρικός πελάτης, επικοινώνησε με τον επιχειρηματικό σύμβουλο της σύνδεσής σου για να ζητήσεις την αντικατάσταση της φυσικής κάρτας SIM που χρησιμοποιείς, με μια eSIM.
1. Πώς να αποκτήσεις μια eSIM;
Εάν δεν είσαι ακόμα συνδρομητής της Epic Mobile, απλώς κάνε εγγραφή σε πλάνο Mobile Telephony που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σου και απόκτησε τώρα την eSIM σου:
- Μέσω της ιστοσελίδας της Epic
- Σε οποιοδήποτε κατάστημα της Epic
- Σε επιλεγμένα συνεργαζόμενα καταστήματα
- Μέσω του τμήματος Τηλεπωλήσεων της epic καλώντας στο 159
Εάν είσαι ήδη συνδρομητής σε οποιοδήποτε πλάνο κινητής της Epic, επισκέψου ένα κατάστημα Epic για να αλλάξεις την φυσική σου κάρτα SIM σε eSIM.
2. Έχω μια συσκευή Android, πώς μπορώ να ρυθμίσω την eSIM μου;
Όταν ζητήσεις μια νέα κάρτα eSIM, θα λάβεις έναν κωδικό QR. Απλά βεβαιώσου ότι είσαι συνδεδεμένος στο διαδίκτυο, σάρωσε τον κωδικό QR με την κάμερα του κινητού σου τηλεφώνου και ακολούθησε τις οδηγίες.
Εναλλακτικά:
Ρυθμίσεις –> Συνδέσεις –> Διαχείριση κάρτας SIM –> Προσθήκη προγράμματος κινητής –> Σάρωση κωδικού QR φορέα
3. Έχω μια συσκευή Apple, πώς μπορώ να διαμορφώσω την eSIM μου;
Όταν ζητήσεις μια νέα κάρτα eSIM, θα λάβεις έναν κωδικό QR. Απλά βεβαιώσου ότι είσαι συνδεδεμένος στο διαδίκτυο, σάρωσε τον κωδικό QR με την κάμερα του κινητού σου τηλεφώνου και ακολούθησε τις οδηγίες.
Εναλλακτικά:
Ρυθμίσεις –> Δεδομένα –> Προσθήκη eSIM –> Χρήση κωδικού QR
4. Πώς μπορώ να διαγράψω το προφίλ μου στην eSIM;
Από τις ρυθμίσεις του κινητού σου, βρες το eSIM προφίλ και επέλεξε να το διαγράψεις ή να το καταργήσεις.
5. Είναι μοναδικός ο κωδικός QR της eSIM μου;
Ο κωδικός QR που θα λάβεις κατά την ενεργοποίησή σου είναι μοναδικός. Μόλις το σαρώσεις και εγκαταστήσεις το eSIM προφίλ σου, ο συγκεκριμένος κωδικός QR δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά. Ωστόσο, σου προτείνουμε να κρατήσεις τον κωδικό QR σε περίπτωση που χρειαστεί να αφαιρέσεις την eSIM από τη συσκευή σου και να την εγκαταστήσεις σε μια νέα. Σε αυτήν την περίπτωση, μόλις διαγράψεις το eSIM προφίλ από την υπάρχουσα συσκευή σου, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον κωδικό QR για να το εγκαταστήσεις σε μια νέα.
1. Τι πρέπει να κάνω αν μπλοκάρω το PIN eSIM;
Μαζί με τον κωδικό QR που θα λάβεις κατά την ενεργοποίηση της eSIM σου, θα λάβεις και τον κωδικό PIN σου. Εάν για οποιονδήποτε λόγο μπλοκάρεις τον pin eSIM, θα πρέπει να επισκεφθείς ένα κατάστημα της Epic ή συνεργατών για να αποκτήσεις νέα κάρτα eSIM.
2. Μπορώ να μεταφέρω την eSIM μου σε μια νέα συσκευή;
Μπορείς να μεταφέρεις την eSIM σου σε μια νέα συσκευή ανά πάσα στιγμή. Θα χρειαστεί να διαγράψεις το eSIM προφίλ σου από την υπάρχουσα συσκευή σου και να χρησιμοποιήσεις τον κωδικό QR που έλαβες τη στιγμή της ενεργοποίησης για να ενεργοποιήσεις την eSIM στη νέα σου συσκευή.
3. Τι πρέπει να κάνω αν χάσω τη συσκευή μου στην οποία έχω ενεργοποιημένο το eSIM προφίλ μου;
Εάν χάσεις τη συσκευή σου, θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το 136 μας ή να επισκεφθείς οποιοδήποτε κατάστημα για να απενεργοποιήσεις την eSIM σου. Μπορείς να αντικαταστήσεις την eSIM σου σε οποιοδήποτε κατάστημα με μια νέα, διατηρώντας τον υπάρχοντα αριθμό σου. Για την αντικατάσταση της κάρτας SIM ισχύουν χρεώσεις.
4. Τι πρέπει να κάνω αν πουλήσω την eSIM συσκευή μου, στην οποία έχω ενεργοποιημένο το eSIM προφίλ μου, σε άλλο χρήστη;
Πριν από την πώληση της συσκευής σου, θα πρέπει να διαγράψεις το προφίλ eSIM.
5. Τι πρέπει να κάνω αν διαγραφεί το προφίλ eSIM από τη συσκευή;
Εάν διαγράψεις κατά λάθος το eSIM προφίλ σου, απλώς χρησιμοποίησε τον κωδικό QR που έλαβες τη στιγμή της ενεργοποίησης για να ενεργοποιήσεις ξανά την eSIM σου.
6. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση κλοπής της συσκευής μου με ενεργή eSIM;
Εάν η συσκευή σου χαθεί ή κλαπεί, σου συστήνουμε ανεπιφύλακτα να καλέσεις το 136 ή να επισκεφτείς ένα κατάστημα της Epic για να απενεργοποιήσεις την eSIM σου. Μπορείς να αντικαταστήσεις την eSIM σου σε οποιοδήποτε κατάστημα με μια νέα, διατηρώντας τον αριθμό σου. Για την αντικατάσταση της κάρτας SIM ισχύουν χρεώσεις.
Επιπλέον, εάν η συσκευή σου κλαπεί, θα πρέπει να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα για να μεγιστοποιήσεις τις δυνατότητες εντοπισμού από την αστυνομία:
Ανάφερε η συσκευή σου ως κλεμμένη στην αστυνομία και πάρεχε το IMEI* της συσκευής. Η αστυνομία θα εκδώσει «Πιστοποιητικό απώλειας».
Υπόβαλε το «Πιστοποιητικό απώλειας» που θα εκδοθεί από την αστυνομία και προσκόμισε την ταυτότητά σου σε οποιοδήποτε κατάστημα της Epic.
7. Τι πρέπει να κάνω εάν σκοπεύω να επιστρέψω ή να επισκευάσω το κινητό μου τηλέφωνο;
Εάν σκοπεύεις να επιστρέψεις ή να στείλεις τη συσκευή σου για επισκευή, θα πρέπει να διαγράψεις το προφίλ eSIM. Εάν η συσκευή σου δεν είναι σε κατάσταση λειτουργίας, θα πρέπει να καλέσεις στο 136 ή να επισκεφτείς οποιοδήποτε κατάστημα και να ζητήσεις την απενεργοποίηση της eSIM σου.
8. Θα υποστηρίζεται το Apple Watch που είναι συμβατό με eSIM;
Αυτή τη στιγμή η υπηρεσία eSIM δεν είναι διαθέσιμη για τα Apple Watches.
9. Θα υποστηρίζεται το συμβατό με eSIM Android Smartwatch;
Αυτή τη στιγμή η υπηρεσία eSIM δεν είναι διαθέσιμη για τα Android Watches.
10. Τι θα συμβεί στο Πλάνο Κινητής Τηλεφωνίας μου αν διαγράψω την eSIM μου;
Το συμβόλαιο κινητής σου ή καρτοκινητής δεν θα επηρεαστεί εάν διαγράψεις την eSIM σου. Εάν επιθυμείς να ακυρώσεις τη συνδρομή σου, θα πρέπει να επισκεφτείς ένα κατάστημα της Epic.
11. Μπορώ να χρησιμοποιήσω το iMessage και το FaceTime και στους δύο αριθμούς κινητών τηλεφώνων στο iPhone μου;
Το iMessage και το Facetime μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο με έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου. Αυτό μπορεί να επιλεγεί κατά τη ρύθμιση.
Μπορείς να το αλλάξεις ανά πάσα στιγμή στο μενού ρυθμίσεων->Μηνύματα->Αποστολή & λήψη
Μάθε περισσότερα για την eSIM