




- στο σπίτι σου ή στο γραφείο -
Πρέπει να κάνεις εγγραφή του αριθμού σου μέχρι 8 Δεκεμβρίου, αλλιώς η σύνδεσή σου θα διακοπεί.
Η εγγραφή είναι υποχρεωτική βάσει νόμου.
Αναζητούμε Εκπρόσωπο Τηλεφωνικού Κέντρου στη Λευκωσία. Έλα στην ομάδα μας και κάνε τη διαφορά στην εμπειρία εξυπηρέτησης των πελατών μας!
Στείλε το βιογραφικό σου στο career@epic.com.cy με θέμα “Εκπρόσωπος Τηλεφωνικού Κέντρου”.
Ο ρόλος:
Αν είσαι επικοινωνιακός/ή, σου αρέσει να βοηθάς τους ανθρώπους και θέλεις να εργαστείς σε έναν μεγάλο και δυναμικό οργανισμό στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, τότε αυτή η θέση είναι για σένα!
Ως Εκπρόσωπος Τηλεφωνικού Κέντρου, θα είσαι το πρώτο σημείο επαφής με τους πελάτες μας. Θα απαντάς σε τηλεφωνικές κλήσεις, θα δίνεις πληροφορίες, θα λύνεις απορίες και θα προτείνεις λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες τους. Παράλληλα, θα επικοινωνείς και μέσω email, chat ή social media.
Η εργασία μπορεί να είναι μερικής ή πλήρους απασχόλησης. Οι βάρδιες είναι πρωινές ή απογευματινές, από Δευτέρα έως Κυριακή, συμπεριλαμβανομένων δημόσιων αργιών, οπότε είναι σημαντικό να υπάρχει ευελιξία στο πρόγραμμά σου.
Εκπαίδευση:
Πριν ξεκινήσεις, θα παρακολουθήσεις πλήρες πρόγραμμα εκπαίδευσης διάρκειας περίπου 1 μήνα, από Δευτέρα έως Πέμπτη 09:00–16:00 και Παρασκευή 09:00–13:00.
Η εκπαίδευση είναι πληρωμένη και η παρακολούθηση είναι υποχρεωτική, καθώς περιλαμβάνει σημαντική θεωρία και πρακτική που θα σε προετοιμάσουν για την καθημερινότητά σου στην εξυπηρέτηση πελατών.
Τι προσφέρουμε:
• Αρχικός μηνιαίος μισθός εώς €1150 μικτά
• €200 μηνιαίο μπόνους για τους πρώτους 3 μήνες και στη συνέχεια βάσει απόδοσης
• Δωρεάν υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας και διαδικτύου, καθώς και αποκλειστικές εκπτώσεις για τις υπηρεσίες μας μέγιστης μηνιαίας συνολικής αξίας €130
• 13ος μισθός
• Ασφάλεια ζωής και υγείας
• Ταμείο προνοίας
• Φιλικό και υποστηρικτικό περιβάλλον με νέους επαγγελματίες
• Δυνατότητες εξέλιξης μέσα από ένα ξεκάθαρο πλάνο ανάπτυξης
Καθημερινές αρμοδιότητες:
• Παροχή άμεσης και ποιοτικής εξυπηρέτησης στους πελάτες
• Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας
• Υποστήριξη μέσω τηλεφώνου, email, chat και social media
Το προφίλ σου:
• Επικοινωνιακή προσωπικότητα με θετική ενέργεια και ομαδικό πνεύμα
• Άριστη γνώση Ελληνικών και Αγγλικών
• Βασικές γνώσεις ηλεκτρονικού υπολογιστή και ενδιαφέρον για την τεχνολογία
• Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν