- στο σπίτι σου ή στο γραφείο -
Στην Epic επενδύουμε για την απρόσκοπτη αλλά και ασφαλή επικοινωνία του κάθε συνδρομητή που επιλέγει το δίκτυο μας για τις τηλεπικοινωνιακές του ανάγκες. Στα πλαίσια της ασφαλούς επικοινωνίας περιλαμβάνεται και η λήψη μέτρων για προστασία των συνδρομητών μας από ανεπιθύμητες κλήσεις ή μηνύματα.
Οι συνδρομητές της Epic με σύνδεση συμβολαίου κινητής τηλεφωνίας ή καρτοκινητής Pay As You Go, έχουν τα μέσα για να αντιμετωπίσουν περιπτώσεις παρενόχλησης από γνωστούς ή άγνωστους αριθμούς.
Διαδικασία ενεργοποίησης της υπηρεσίας Αποκλεισμού Ανώνυμων Εισερχόμενων κλήσεων
Οι συνδρομητές της Epic έχουν τη δυνατότητα να αποκλείσουν τις εισερχόμενες κλήσεις από ανώνυμους αριθμούς, καλώντας στο 136 (epic Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών) και ζητώντας την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Αποκλεισμού Ανώνυμων Κλήσεων στη γραμμή τους. Η ενεργοποίηση γίνεται μόνο μια φορά με χρέωση €2 (συμπ. Φ.Π.Α.). Αντίστοιχα, μπορούν εύκολα να απενεργοποιήσουν την υπηρεσία με χρέωση €1 (συμπ. ΦΠΑ).
Διαδικασία για διερεύνηση ανεπιθύμητων ή κακόβουλων κλήσεων
Η χρέωση της υπηρεσίας είναι €5 συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., ποσό το οποίο πληρώνεται με την υποβολή του αιτήματος.
Παρόμοια διαδικασία ακολουθείται και σε περιπτώσεις καταγγελιών για ανεπιθύμητα ή κακόβουλα μηνύματα SMS.
Διαδικασία αναφοράς ανεπιθύμητων μηνυμάτων SMS και MMS
Για περιπτώσεις ανεπιθύμητων / ενοχλητικών μηνυμάτων (Spam) SMS και MMS, ο συνδρομητής μπορεί να σταματήσει ή να καταγγείλει τη λήψη τέτοιων μηνυμάτων ως εξής:
Αν το μήνυμα του δίνει την επιλογή STOP ή opt out, ο συνδρομητής μπορεί να καλέσει τον αριθμό ή να στείλει μήνυμα για να σταματήσει την αποστολή των μηνυμάτων από το συγκεκριμένο αποστολέα στον αριθμό του.
Να προωθήσει το μήνυμα SMS στον αριθμό 8088, προσθέτοντας στο μήνυμα ποιος είναι ο αποστολέας (ονομασία ή αριθμός). Σε περιπτώσεις μηνυμάτων MMS, ο συνδρομητής μπορεί να προωθήσει το μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση spam@mtn.com.cy προσθέτοντας επίσης το όνομα ή τον αριθμό του αποστολέα.
Να συμπληρώσει το «Έντυπο υποβολής παραπόνου λήψης ανεπιθύμητων διαφημιστικών μηνυμάτων», το οποίο μπορεί να εξασφαλίσει καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Epic στο 136.
Ο συνδρομητής που υπέβαλε την καταγγελία θα ενημερωθεί για τις ενέργειες που λήφθηκαν μέσα στις επόμενες 48 ώρες.
Εάν, μετά από την έρευνα, εντοπιστεί ότι ο αριθμός που έστειλε το ενοχλητικό μήνυμα είναι συνδρομητής Epic, τότε η Epic θα επικοινωνήσει μαζί του και θα ζητήσει να αφαιρεθούν τα στοιχεία επικοινωνίας του συγκεκριμένου συνδρομητή από τη λίστα. Σε περίπτωση που καταστεί αδύνατη η επικοινωνία με το συγκεκριμένο αποστολέα, τότε η Epic θα αναστείλει προσωρινά τη λειτουργία της γραμμής του. Το ίδιο ισχύει σε περίπτωση όπου μετά την επικοινωνία, ο παραπονούμενος συνδρομητής λάβει ξανά μήνυμα από το συγκεκριμένο αποστολέα και προχωρήσει σε καταγγελία.
Σε περίπτωση που ο αποστολέας του μηνύματος συνεργάζεται με άλλο παροχέα, τότε η Epic θα λάβει τα απαραίτητα μέτρα για διευθέτηση του θέματος.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι συνδρομητές μπορούν να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 136 ή να επισκεφθούν οποιοδήποτε κατάστημα Epic.