- στο σπίτι σου ή στο γραφείο -
Σε εναρμόνιση με τον Κώδικα Πρακτικής του Συνδέσμου GSM σχετικά με τα ανεπιθύμητα διαφημιστικά μηνύματα (SPAM), στην Epic προσφέρουμε στους συνδρομητές μας διάφορους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αναφέρουν/καταχωρήσουν παράπονο για μηνύματα SPAM τα οποία λαμβάνουν στο κινητό τους τηλέφωνο μέσω SMS και MMS.
Αφού λάβουμε τέτοιες καταγγελίες, θα διερευνήσουμε το παράπονό σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για το αποτέλεσμα. Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 48 ωρών από την ώρα του παραπόνου. Εάν καταστεί δυνατό, θα ζητήσουμε από τους αποστολείς τέτοιων μηνυμάτων SPAM να αφαιρέσουν τον αριθμό του κινητού σας από τον κατάλογο αποδεκτών τους.
- Προωθήστε τα μηνύματα SPAM που έχετε λάβει στην ηλεκτρονική διεύθυνση contactus@epic.com.cy ή
- Καλέστε το 136 και μιλήστε με Λειτουργό του Κέντρου Εξυπηρέτησης ή
- Επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματα της Epic και αναφέρετε σε έναν Λειτουργό Πωλήσεων το παράπονό σας.
- Θα μας διευκολύνετε εάν μας αναφέρετε τον αριθμό του αποστολέα.