Αναστολή λειτουργίας της σελίδας myBill

Δημοσιεύτηκε στις: 14/02/2023

Από τις 3 Μαρτίου 2023 η λειτουργία της υπηρεσίας myBill μέσω της σελίδας https://ebill.epic.com.cy/myepic/ θα ανασταλεί. Από τώρα και στο εξής θα μπορείτε να έχετε 24ωρη πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν στο λογαριασμό κάνοντας log in στο eStore της ιστοσελίδας www.epic.com.cy  

Συγκεκριμένα θα μπορείτε: 

  • Να δείτε και να λάβετε σε ηλεκτρονική μορφή τους αναλυτικούς λογαριασμούς σας των τελευταίων 6 μηνών*
  • Να ελέγξετε το υπόλοιπό του λογαριασμού σας
  • Να πληρώσετε το λογαριασμό σας
  • Να δείτε προηγούμενα τιμολόγια
  • Να δείτε τα διαθέσιμα λεπτά, SMS και GB που σας προσφέρει το πλάνο σας
  • Να ανανεώσετε το συμβόλαιο σας** 

Για να έχετε πρόσβαση στις πληροφορίες αυτές θα πρέπει να συνδεθείτε στον eStore λογαριασμό σας και να ακολουθήσετε τις οδηγίες για να συνδέσετε τον λογαριασμό της τηλεφωνικής σας γραμμής. 

Εάν είστε εταιρικός πελάτης θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν eStore λογαριασμό και έπειτα να επικοινωνήσετε είτε με τον εταιρικό σας σύμβουλο ή να επισκεφθείτε κάποιο κατάστημα epic για να ενεργοποιήσετε την πρόσβαση στις πληροφορίες του συμβολαίου σας. 

Οι πιο πάνω πληροφορίες είναι διαθέσιμες μόνο για συνδρομητές πλάνων συμβολαίου κινητής τηλεφωνίας. 

*για πρόσβαση σε αναλυτικό λογαριασμό θα πρέπει να επισκεφθείτε κάποιο κατάστημα της Epic προκειμένου να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία ηλεκτρονικού αναλυτικού λογαριασμού

**η ανανέωση συμβολαίου ηλεκτρονικά δεν είναι διαθέσιμη για εταιρικούς πελάτες. 

 

Αποδεχόμαστε
Ασφαλείς αγορές με

ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

- στο σπίτι σου ή στο γραφείο -